728 x 90

سناتور کروز و سناتور اسکات: به یک سیگنال قوی بازدارندگی به رژیم ایران نیاز است

سناتورها تیم اسکات و تد کروز
سناتورها تیم اسکات و تد کروز

پایگاه خبری اینسایدر گزارش داد: سناتورها تد کروز جمهوریخواه از تگزاس و تیم اسکات جمهوریخواه از کارولینای جنوبی، اعضای کمیته روابط خارجی سنا، و دیگر همکارانشان نامه‌یی به آنتونی بلینکن وزیر خارجه، جانت یلن وزیر خزانه‌داری، و لوید آستین وزیر دفاع، ارسال کردند و در آن از دولت خواستند سیاست خودش را برای دسترسی ایران به دهها میلیارد دلار از طریق معافیتهای تحریمی، شفاف‌سازی و مورد ارزیابی مجدد قرار دهد.

در این نامه آمده است:

اگر ما می‌خواهیم حملات علیه پرسنل آمریکایی را متوقف کنیم و از گسترش جنگ در غزه به یک درگیری طولانی‌مدت منطقه‌یی جلوگیری کنیم، به یک سیگنال بازدارندگی قوی ـ با استفاده از ابزارهای نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک «نیاز است.

متأسفانه، واکنش‌های نظامی و اقتصادی دولت به رژیم ایران و نیروهای نیابتی آن نه تنها نامتناسب بوده، بلکه به نظر می‌رسد که به‌طور کامل از هم گسیخته است.

بنابراین ما از وزارتخانه‌های شما درخواست می‌کنیم که یک ارزیابی طبقه‌بندی شده درباره برنامه دولت برای جلوگیری از تجاوز رژیم ایران و جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه به ما ارائه دهند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1b081b5-ed25-4ceb-911d-ba0618c68e86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات