728 x 90

سناتور لیندزی گراهام خواستار انتقام گیری از رژیم ایران برای حمله هواپیمای بدون سرنشین شد

لیندزی گراهام
لیندزی گراهام

سناتور لیندزی گراهام در مورد کشته شدن سه نظامی آمریکایی توسط پهپادهای تحت حمایت رژیم ایران در اردن خواستار انتقام گیری از رژیم ایران برای حمله هواپیمای بدون سرنشین شد.

سایت ای.بی.سی نیوز روز ۸بهمن نوشت:
سناتور لیندسی گراهام بعدازظهر یکشنبه در مورد حمله هواپیمای بدون سرنشین در اردن که منجر به کشته شدن سه نظامی آمریکایی و زخمی شدن ۲۵ نفر شد، بیانیه‌یی صادر کرد.
گراهام در بیانیه خود گفت: «وقتی دولت بایدن می‌گوید «نکن»، [رژیم ایران] «می‌کند». لفاظیهای دولت بایدن در ایران بر سر زبانها افتاده است. سیاست بازدارندگی آنها علیه رژیم ایران به طرز بدی شکست‌خورده است. بیش از ۱۰۰حمله علیه نیروهای آمریکایی در منطقه صورت گرفته است. در مورد رژیم ایران بازدارندگی جواب نداشته است.

وی در بیانیه خود خواستار انتقام گیری از ایران برای حمله هواپیمای بدون سرنشین شد.
وی در بیانیه خود گفت: «دولت بایدن می‌تواند همه نمایندگان ایرانی را که دوست دارد از بین ببرد، اما این امر مانع تجاوز ایران نخواهد شد». من از دولت بایدن می‌خواهم که به اهداف مهم در داخل ایران حمله کند، نه تنها به‌عنوان انتقام برای کشتن نیروهای ما، بلکه به‌عنوان بازدارنده در برابر تجاوزات آینده». تنها چیزی که رژیم ایران درک می‌کند زور است. تا زمانی که آنها با زیرساختها و پرسنل خود بهایی را پرداخت نکنند، حملات به نیروهای آمریکایی ادامه خواهد داشت.
گراهام در بیانیه خود ادامه داد: «تلاش‌های وزیر دفاع لوید آستین برای جلوگیری از تجاوز به نیروهای ما در منطقه به‌شدت شکست‌خورده است. من مدت‌هاست که اعتمادم به تیم امنیت ملی بایدن برای بازدارندگی ایران را از دست داده‌ام. اگر آنها اکنون سیاست‌های خود را تغییر ندهند، تعداد بیشتری از نیروهای آمریکایی در منطقه بهای آن را خواهند پرداخت».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b431969-3953-4eb5-ab86-94143bc2afa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات