728 x 90

سناتور الس آمپه: وقتی جمهوری دموکراتیک یک گزینه است، چرا کسی استبداد یا سلطنت را انتخاب کند؟

سناتور الس آمپه از بلژیک
سناتور الس آمپه از بلژیک

سناتور از الس آمپه: وقتی جمهوری دموکراتیک یک گزینه است، چرا کسی استبداد یا سلطنت را انتخاب کند؟

الس آمپه سناتور از بلژیک که در روز دوشنبه ۲۹اسفند در تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل در سخنرانی پرداخت در قسمتی از سخنرانی خود که کلیپ آنرا ضمیمه توئیتش کرده است گفته است: «قدردانی از اپوزیسیون، دموکراسی در ایران در دسترس است. و وقتی جمهوری دموکراتیک یک گزینه است، چرا کسی استبداد یا سلطنت را انتخاب کند؟
وزرای خارجه عزیز اتحادیه اروپا، در کنار مخالفان بایستید.
مرگ بر دیکتاتور
زنده باد دموکراسی.
زمان برای آزادی اکنون است.

روز گذشته خانم آلس آمپه عضو سنای بلژیک در سخنان خود در تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل همزمان با اجلاس وزیران خارجه اتحادیه اروپا گفت:

ایرانیان گرامی و عزیز

امروز وزرای خارجه اتحادیه اروپا اینجا گردهم آمدند، از شما خواهش می‌کنم وزرا در کنار اپوزیسیون ایران قرار بگیرید، برای دموکراسی و برای آزادی.

امشب ایرانیها سال جدید را جشن می‌گیرند بیایید جشن بگیریم امیدوار باشیم برای آزادی، بیایید گرامی بداریم شجاعت زنان ایران‌ را که به جهان نشان دادند این روحیه انسانی را و این‌که هرگز نمیشه آن را در هم شکست.

مهسا امینی نام تو همواره باقی خواهد ماند بیایید اپوزیسیون را گرامی بداریم بزرگ بداریم که علیه آخوندها بپاخاسته، رژیمی هست که چیزی جز ترس و مرگ برجا نمی‌گذارد.

به خواهرانمان در اشرف۳ درود بفرستیم، بگوییم که مبارزه شما آزادی را محقق خواهد کرد.

خانم رجوی تشکر می‌کنم از شما به‌خاطر این‌که ایستادید برای آزادی زنان و مردان برای آزادی بیان برای جدایی دین و دولت و برای آزادیهای اقتصادی برای همه مردم ایران ممنونم از شما.

به یمن تلاش‌های مقاومت دموکراسی در دسترس قرار گرفته و وقتی یک جمهوری دموکراتیک یک گزینه هست چرا کسی بیاید استبداد یا سلطنت را انتخاب کند.

مرگ بر دیکتاتورها، زنده باد دموکراسی، همین الآن زمان برقراری دموکراسی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1070c7ff-fca0-4d95-a897-5d7572f2835a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات