728 x 90

سلامی سرکرده سپاه خامنه‌ای: سیدرضی موسوی بعد از حاج قاسم فرمانده نیروی قدس قاآنی را همراهی کرد

پاسدار سلامی
پاسدار سلامی

پاسدار سلامی: سیدرضی موسوی بعد از حاج قاسم فرمانده نیروی قدس قاآنی را همراهی کرد

سرکرده سپاه خامنه‌ای پاسدار سلامی:

او بعد از حاج قاسم فرمانده نیروی قدس قاآنی را همراهی کرد

و در کنار فرمانده‌یی که مسئولیت میدانی سوریه و لبنان را به‌عهده دارد ماند

 

رفع و رجوع ناشیانه حرف سخنگوی سپاه برای فرار از عواقب چندوجهی!

سخنگوی سپاه به من گفت این عبارتی که من گفتم قصدم این بود که بگویم

نتیجه طبیعی طوفان الاقصی گرفتن بخشی از گرفتن انتقام حاج قاسم بود نه انگیزهٔ آن!

بنابراین من رسماً اعلام می‌کنم طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی بود

 

انصارالله یمن هم مستقل است و خودش تصمیم می‌گیرد!

مقاومت عراق هم کاملاً مستقل است و خودش تصمیم می‌گیرد!

در لبنان هم حزب‌الله همین‌گونه است!

 

من اینجا اعلام می‌کنم ما هرگز در مقابل شهادت فرزندان این امت ساکت نخواهیم بود

انتقام مان همیشه سخت است ولی انتقامی معادل شهادت سید رضی

چیزی جز ازاله رژیم صهیونیستی از صفحه وجود نیست

 

پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران- ۷دی ۱۴۰۲‌:

رضی موسوی یکی از پرسابقه‌ترین میدان دیده‌ترین و مؤثرترین فرماندهان سپاه اسلام در جبهه مقاومت بود.

در سخت‌ترین بمبارانها جبهه مقاومت را پشتیبانی می‌کرد او قائمه حمایت از جبهه مقاومت بود یعنی ستون محوری خیمه‌یی بود که در شرق مدیترانه در سوریه و لبنان یک جبهه وسیعی را علیه یک آرایش جهانی از دشمنان کینه‌توز اسلام او حمایت می‌کرد آنچه که امروز به‌عنوان بخش مهمی از سازه مستحکم قدرت مسلمانان در سوریه و لبنان و فلسطین وجود دارد بی‌شک محصول مجاهدت‌های این فرمانده رشید این چهره آسمانی این صاحب سیرت ملکوتی است.

به حق او بعد از شهادت حاج قاسم عزیز ما ماند و فرمانده عزیز نیروی قدس سردار بزرگ قاآنی را همراهی کرد و در کنار فرمانده رشید و عزیز ما که مسئولیت میدانی سوریه و لبنان را به‌عهده دارد ماند ثابت قدم بود بدون تردید نهضت عظیم فلسطین که امروز دشمن را در افسردگی و ناکامی و ناامیدی و یأس و پژمردگی فرو برده است محصول مجاهدت این مردانی است که تا زنده هستند بی‌نام و نشان هستند و وقتی به‌شهادت می‌رسند انبساط صفحه عظیم وجودشان جهان را در مقابل یک عظمت بی‌انتها قرار می‌دهد.

و امروز جبهه مقاومت در حال میوه چینی از کاشتن نهال‌هایی ست که قاسمها سیدرضیها و دیگر شهیدانی که در آن دیار خدای بزرگ را ملاقات کردند ابو مهدی المهندس‌ها و همه شهدای بزرگ برای ما به ارمغان آوردند جبهه مقاومت در حال چیدن ثمرات این نهال‌ها است که توسط این عزیزان در سرزمین احساس و ایمان مردم کاشته شد.

این را بدانید عملیات طوفان الاقصی کاملاً یک عملیات فلسطینی بود توسط خود فلسطینی‌ها طراحی شد و توسط خود آنها اجرا شد و هیچ جریانی خارج از فلسطین در آفرینش این پیروزی شگفت‌انگیز در ایجاد این توفان بزرگ مداخله‌ای نداشت مسأله کاملاً فلسطینی بود چون دیروز از قول سخن‌گوی سپاه مطرح شد که عملیات طوفان الاقصی انتقام از شهادت حاج قاسم بود می‌خواهم بگویم این دو موضوع از هم مستقل هستند طوفان الاقصی مستقل از حرکت ما برای انتقام از حاج قاسم است انتقام از حاج قاسم در فضای خاص خود صورت خواهد گرفت.

یک هویت مشترک وجود دارد به نام اسلام و جهان اسلام که این جبهه منفصل از لحاظ جغرافیایی را از لحاظ آرمانی و اعتقادی بهم متصل می‌کند.

اما انصارالله یک هویت یمنی دارد او در سطح عملیات خود تصمیم می‌گیرد به ما ربطی ندارد او مستقل است او صاحب اراده است صاحب راهبرد است صاحب قدرت است خودش تصمیم می‌گیرد که چه کند.

مقاومت در عراق یک هویت عراقی است در عین‌حالی که به جبهه مقاومت متصل و بخش مهمی از جبهه مقاومت است ولی کاملاً مستقل است خودش تصمیم می‌گیرد او خودش صاحب اراده است.

در لبنان حزب‌الله همین‌گونه است درست است ما یک اتصال اعتقادی و آرمانی داریم اما حزب‌الله واقعاً یک هویت لبنانی است.

آنچه که سخن‌گوی سپاه گفت چون من با ایشان تلفنی هم صحبت کردم این حرف‌ها را می‌زنم که همه جهان بشنوند او می‌گفت به من گفت گفت این عبارتی که من گفتم قصدم این بود که بگویم نتیجه طبیعی یک طوفان الاقصی گرفتن بخشی از گرفتن انتقام حاج قاسم نتیجه این بود نه انگیزه آن بنابراین من رسماً اعلام می‌کنم طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی بود.

من اینجا اعلام می‌کنم ما هرگز در مقابل شهادت فرزندان این امت ساکت نخواهیم بود انتقام مان همیشه سخت است ولی انتقامی معادل شهادت سید رضی چیزی جز ازاله رژیم صهیونیستی از صفحه وجود نیست.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۷دی ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f3e4a29-acfd-4373-9cd4-1e0afe49f1d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات