728 x 90

سرکرده ستاد نیروهای مسلح رژیم ایران: مجاهدین در همه صنوف از کامیونداران، بازاریان و دانشگاه نفوذ کرده و خط می‌دهند

سرکرده ستاد نیروهای مسلح رژیم - مجاهدین در همه صنوف نفوذ کرده اند
سرکرده ستاد نیروهای مسلح رژیم - مجاهدین در همه صنوف نفوذ کرده اند

یک سرکرده ستاد نیروهای مسلح خامنه‌ای: سخنانی در فضای دانشگاه می‌شنویم که سخنان مجاهدین است. در همه صنوف اعم از کامیون‌داران و بازاریان نیز نفوذ کرده و خط‌دهی می‌کنند.

هرکس بگوید مجاهدین مرده است، یا مغرض است یا جاهل، این‌که گفته می‌شود اعدام‌های ۶۷نقض حقوق‌بشر است، از مصادیق همین نفوذ به‌شمار می‌رود!

فضای مجازی پر شده از حرکات مجاهدین، به‌طوری‌که که تنها با ۱۰دقیقه جست‌جو ۳۰کانال مجاهدین پیدا کردم

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران، رضا حسینی یکی از سرکردگان ستاد نیروهای مسلح خامنه‌ای به این‌که مجاهدین از بین رفتنی نیستند و خون شهدای سال ۶۰ گریبان حکومت آخوندی را گرفته اعتراف کرد و گفت: مجاهدین خلق یکی از گروهک‌های مطرح ایام دهه ۶۰ به‌شمار می‌رود. خامنه‌ای چهاردهم خردادماه ۹۶ تأکید کرد: «دهه ۶۰ دهه مظلومی است، آن را دریابید، جای شهید و‌ جلاد عوض شده و این باید تبیین شود. مجاهدین مردنی و از بین رفتنی نیستند، هرکس بگوید مجاهدین مرده است، یا مغرض است یا جاهل. این‌که گفته می‌شود اعدام‌های ۶۷ نقض حقوق‌بشر است، از مصادیق همین نفوذ به‌شمار می‌رود!

اشاره این سرکرده ستاد نیروهای مسلح خامنه‌ای به اظهارات ولی‌فقیه ارتجاع در ۱۴خرداد ۹۶ در مراسم سالمرگ خمینی است که خشمگین از شکست مهندسی وی در نمایش انتخابات به‌خاطر شعار «نه جلاد نه شیاد» و بالا گرفتن جنبش دادخواهی گفت:

برخی از بلندگوها و صاحبان بلندگوها مورد تهاجم، دهه ۶۰ را مورد تهاجم قرار میدن. دهه ۶۰، دهه آزمون ها بزرگه و دهه پیروزیهای بزرگ. دهه ۶۰، دهه خشن‌ترین تروریسم در کشور..در این تروریسم..البته من عدد معین نمی‌کنم تا ۱۷هزار هم گفته‌اند..

این خیلی مسأله مهمی است؛ اینجور نباشه من توصیه می‌کنم و کسانی که اهل فکر اند اهل تأمل اند راجع به دهه ۶۰قضاوت می‌کنند جای شهید و جلاد عوض نشود.

 

این سرکرده قرارگاه موسوم به جنگ نرم ستاد نیروهای مسلح خامنه‌ای با دلهره به نفوذ مجاهدین در میان اقشار مختلف و دانشگاهها گفت: ۹۰درصد اعتصابات و فراخوانهای فعلی کار ضد انقلاب است. متأسفانه مردم ما هم خبر ندارند. درگذشته ضد انقلاب به سرکردگی (مجاهدین) در کشور موج‌سواری می‌کردند و امروز موج‌سازی می‌کنند. در همه صنوف اعم از کامیون‌داران و بازاریان نیز نفوذ کرده‌ و خط‌دهی می‌کنند.

در دهه ۶۰ مجاهدین در دانشگاهها نفوذ داشتند... اکنون نیز در دانشگاهها به‌ویژه در مراکز استانی، به‌دلیل حجم زیاد دانشجویان غیربومی از اقصی‌نقاط کشور نفوذ دارند. از همین روست که گاهی سخنانی در فضای دانشگاهی می‌شنویم که سخنان (مجاهدین) است.

وی افزود: بسیاری از اتفاقاتی که اکنون در کشور در جریان است به دست ضد انقلاب هدایت می‌شود، ‌متأسفانه برخی ناآگاهان نیز در این مسیر حرکت می‌کنند. فضای مجازی پر شده است از حرکات (مجاهدین) به‌طوری‌که که تنها با ۱۰دقیقه جست‌جو ۳۰کانال (مجاهدین) پیدا کردم.

 

روزنامه سپاه پاسداران: چرا به مردم نمی‌گویند (مجاهدین) کانال تلگرامی درست کرده و مردم را هدایت می‌کردند؟

درپی بالا گرفتن بحران رأس نظام بر سر فضیحت فیلتر کردن تلگرام، روزنامه سپاه پاسداران(جوان) روز ۱۶اردیبهشت، روی ریشه نگرانیهای رژیم از تلگرام انگشت گذاشته و خطاب به آخوند روحانی نوشت: به مواضع روحانی بنگرید، او تنها استدلال خود برای تلگرام را «اشتغال عده‌یی از مردم» دانست که عدد آن هم نسبت به بیکاران کل کشور یک به صد هم نیست اما هیچ موقع حاضر نشد به ابعاد مخرب، مبهم و امنیتی فرهنگی تلگرام بپردازد. چرا به مردم نمی‌گویند (مجاهدین)با نام و پوشش «مال‌باختگان» کانال تلگرامی درست کرده و مردم را هدایت می‌کردند؟.....جزئیات بیشتر

 

معاون دادستان کل رژیم: تلگرام هرگز رفع فیلتر نخواهد شد قضاییه خامنه‌ای رسماًً دستور فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام را صادر کرد

رسانه‌های حکومتی نوشتند: «بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران از کلیه ارائه‌دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت، خواسته است که از روز دوشنبه ۱۰اردیبهشت نسبت به اعمال مسدودسازی کامل وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام اقدام کنند».

 

قضاییه خامنه‌ای به صراحت علت این تصمیم را نگرانی از استفاده قیام‌کنندگان از شبکه پیام‌رسان تلگرام اعلام کرد و مدعی شد:‌ «با توجه به اعلام شکایات متعدد علیه شبکه اجتماعی تلگرام که با سرمایه‌گذاری خارجی و بدون رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی اقدام به فعالیت غیرقانونی و بی­ضابطه در فضای مجازی کشور نموده و این اقدامات بستر امنی برای فعالیت گروه ­های تروریستی بین­المللی گردیده و همچنین اقدامات گروهک‌های معاند در اغتشاشات دیماه ۱۳۹۶و بسیاری از اقدامات ضدامنیتی دیگر از طریق این پیام‌رسان سازماندهی و هدایت شده است، دستور مسدودسازی پیام‌رسان تلگرام صادر و اعلام می­گردد. تخلف از اجرای این دستور مستوجب تعقیب کیفری خواهد بود». جزئیات بیشتر

 

 

اعتراف به نقش تاثیر‌گذار مجاهدین در قیامهای اخیر

پاسدار غلامرضا جلالی به نقش تاثیر‌گذار مجاهدین در قیام های اخیر با استفاده از واژه « ایجاد التهاب از طریق فضای مجازی» اشاره کرد و گفت: آمریکاییها منافقین را پایه اقدامات خود قرارداده و همه مخالفان و ضد انقلاب را مجبور به همکاری با خود کرده‌اند. بدنه منافقین هم که از عراق خارج شده به عربستان سعودی رفته‌اند و نیروها و تجهیزات‌شان در آلبانی است و ارتباط نزدیکی با آمریکاییها دارند. در سایبر ما با مفهوم "ضد انقلاب فارسی زبان" روبه‌رو هستیم که محتوای فارسی تولید می‌کنند در حالی که در داخل کشور حضور ندارند اما موجب التهاب در جامعه می‌شوند.

 

 

در سال گذشته بیش از ۷۰هزار کاربر فضای مجازی (روزی ۱۹۲تن)دستگیر شده‌اند

بخشی از اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران به اقدام فوری برای آزادی دستگیر ‌شدگان و توقف راهزنی اینترنتی رژیم آخوندی

پاسدار- سرتیپ کمال هادیفر رئیس پلیس سایبری رژیم موسوم به فتا اعلام کرد که در سال ۱۳۹۶بیش از ۷۰هزار کاربر فضای مجازی دستگیر شده‌اند. وی گفت: «در سال گذشته بیش از ۷۰هزار نفر از مجرمان سایبری دستگیر و... به مراجع قضایی معرفی شدند.... در سال ۹۶بیش از ۳۹هزار فقره جرایم سایبری کشف شده است و رشد نزدیک به ۱۰برابری جرایم به نگرانیهای ما افزوده است...» (خبرگزاری حکومتی ایلنا- ۹اردیبهشت۹۷).

چند روز پیش از این صادق لاریجانی، سردژخیم قضاییه آخوندها گفته بود: شبکه‌های اجتماعی برای تخریب ارکان نظام به خدمت نظام سلطه و مجاهدین در آمده است. (خبرگزاری ایلنا-۵اردیبهشت). وی سه ماه پیش نیز گفته بود «همه دستگاههای امنیتی موظفند با سرشاخه‌های داخلی که در فضای مجازی اقدام به همکاری با دشمنان و بیگانگان می‌کنند برخورد کنند» (تلویزیون شبکه خبر رژیم-۵بهمن۹۶). جزئیات بیشتر

 

پاسدار غلامرضا جلالی: فضای سایبری ما توسط دشمن اشغال شده است

پاسدار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل رژیم بهمن ماه ۹۶درباره خطر قیام و مجاهدین گفت: فضای سایبری ما توسط دشمن اشغال شده است...

وی با نگرانی افزود: مجاهدین و هر گروهی که ظرفیت نیروی عملیاتی مخالف علیه ما را داشته باشد، می‌تواند از (تلگرام) استفاده کند.
پاسدار جلالی حوادث اخیر را یک تهدید سایبری مدرن و مردم محور توصیف کرد و گفت امکان تکرار دارد.“ وی افزود: این یک حادثه امنیتی و مدرن است و باید ابعاد آن شناسایی شده و توطئه‌ها خنثی شود.عوامل این حادثه یک مثلث سه ضلعی بود. ضلع اول فضای مجازی، ضلع دوم بستر و زمینه مشکلات اقتصادی و ضلع آخر تهدیدهای دشمن است که باید هر سه موضوع بررسی شود.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e100b52-35a5-44fa-9574-925c1ba7c411"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات