728 x 90

سرکرده سازمان پدافند غیرعامل رژیم: آمریکا محور همه اقدامات خود علیه ایران را (مجاهدین) قرار داده بود

پاسدار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل رژیم
پاسدار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل رژیم

پاسدار جلالی سرکرده سازمان پدافند غیرعامل رژیم آخوندی درباره نقش مجاهدین در جریان قیامها گفت: آمریکا محور همه اقدامات خود علیه ایران را (مجاهدین) قرار داده بود. آمریکاییها در شهریور فهمیدند که اطلاعاتی که (مجاهدین) در اختیارشان قرار می‌دهد مبتنی بر واقعیت نیست، البته یکسری مسائل در کشور وجود داشت.

 

وی ادامه داد: تمرکز و فشار آمریکاییها بر اساس آنچه خود اعلام کرده‌اند فشار مادون جنگ است، آنان در ابتدا موضوع خروج از برجام را در پیش گرفتند تا با خروج از آن، تحریم و فشار را به ما تحمیل کنند و بتوان به اهداف خود برسند.

 

پاسدار جلالی در رابطه با اجرا نشدن ساز و کار مالی ویژه اروپا در برجام گفت: اروپاییها امروز وقت‌کشی را پیش گرفته‌اند، مسئولان باید بدانند که راه‌کارهای اروپا نمی‌تواند برای ما مشکل گشا باشد پس باید به‌دنبال یک راه‌حل بهتر باشیم.

 

سرکرده سازمان پدافند غیرعامل رژیم در وحشت از مواضع مقامهای آمریکا در رابطه با دخالتهای تروریستی رژیم گفت: آمریکاییها اتاق عملیاتی علیه کشور ما تشکیل داده‌اند تا اقدامات علیه ایران به‌صورت همآهنگ و در این اتاق جنگ تصمیم‌گیری شود. این نشان می‌دهد که آنها شمشیر را از رو بستند و تهدیدات را به‌صورت آشکار مطرح می‌کنند. دشمنان تلاش می‌کنند از حربه‌های مختلف مانند تحریم اقتصادی و ایجاد فضای ناآرام در جامعه یک جنگ ترکیبی را علیه انقلاب اسلامی به کار بگیرند.

 

وی افزود: دشمنان ما می‌توانند از اطلاعات موجود در شبکه‌های اجتماعی در راستای اهداف خود استفاده کنند. شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبر می‌تواند امنیت ملی کشور ما را با تهدید روبه‌رو کند زیرا این شبکه‌ها امکان عملیات را به دشمنان می‌دهد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/caa719fb-bf9e-4807-a295-ab47a9104ecc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات