728 x 90

سران حکومت آخوندی سراپا در ماتم و دلهره بعد از هلاکت قاسم سلیمانی

سپاه پاسداران - آرشیو
سپاه پاسداران - آرشیو

در حالیکه پاسداران و کارگزاران ولایت ارتجاع ترسان و روحیه باخته‌اند، خامنه‌ای به خانه سرکرده جنایتکار نیروی تروریستی خودش رفت.

سران سه قوه رژیم، روحانی شیاد، رئیسی جلاد، و لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع و جنتی رئیس خبرگان آخوندی و دیگر سرکردگان نظام و سپاه سیلی خورده ولایت فقیه نیز برای ماتم وزاری به آنجا رفتند.

در حالیکه، در عراق در میدان تحریر و شهر بغداد قیام‌کنندگان و آزادیخواهان و مردم عراق، بعد از هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی جشن و پایکوبی کردند، آخوند مقتدی صدر به نزد اربابانش در تهران و به جمع «امت نالان » در خانه قاسم سلیمانی پیوست.

حکومت آخوندی در اجرای اعلام عزای خامنه‌ای، جلسات و برنامه‌هایی با به صحنه آوردن بسیجیان نظام و پاسداران ولایت و سایر عوامل حکومتی برگزار کرد.

در عراق نیز دست‌نشاندگان خامنه‌ای از جمله عادل عبدالمهدی با حمل و نقل بقایای جسد منحوس قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس به ماتم نشستند و بر سر و سینه کوبیدند.

آسوشیتدپرس گزارش داد، در مراسمی که در عراق برگزار شد عادل عبدالمهدی و سایر شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران شرکت داشتند.

 

  • امیر عبداللهیان مشاور پاسدار علی لاریجانی گفت: قاسم سلیمانی با موافقت خامنه‌ای هدایت تیم مذاکره با آمریکا در عراق را برعهده داشت.

وی افزود: «در بحث مذاکره ایران و آمریکا در عراق که حدود یک دهه پیش انجام شد مدیریت اصلی مذاکره به‌عهده سردار سلیمانی بود بنا‌ به‌ درخواستی که دوستان عراقی ما داشتند و بنا‌ به موافقتی که به‌طور موردی مقام معظم رهبری کردند واقعاً هدایت تیم مذاکره با آمریکا یک ورزیدگی دیپلماتیکی می‌خواست ‌سردار سلیمانی در تحولات مختلف در عراق در سوریه در لبنان هر جا که بحث مبارزه با تروریسم بود ایشان حضور داشت به‌ درخواست دولتهای عراق و سوریه ایشان حضور داشت. من بارها تو جایگاه وزارت‌خارجه‌ای خودم در ملاقاتهای ایشان با سران سوریه بودم با سران عراق بودم».

 

  • پاسدار محسن رضایی پهلوان پنبه بریده نظام ولایت درباره هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی گفت: مردم حوصله بکنند چون اقدامات نظامی اصول و قواعدی داره! پیش‌بینی ما این است که آمریکا ده سال آینده باید منطقه را ترک بکنه.

قاسم سلیمانی دیشب از سوریه وارد بغداد شدند، مهندس ابومهدی در تأسیس لشکر بدر عراق وارد شدند.  در این مدت ده پانزده سال اخیر با قاسم سلیمانی حشدالشعبی را درست کردند.

 

پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ۱۳دی ۹۷:

«برادرمان قاسم سلیمانی دیشب از سوریه وارد بغداد شدند هواپیماشون که نشست با آقای ابوالمهدی مهندس که منتظر ایشان بودند سوار ماشین شدند از دژبانی عبور کردند و بعد از دژبانی پهپادهای آمریکایی ایشان را به‌شهادت رسانند. پیش‌بینی ما این است که آمریکا ده سال آینده باید منطقه را ترک بکنه و ما هم مبارزاتمان را برای خروج آمریکا از منطقه تشدید خواهیم کرد. ابو مهدی از برادران مجاهد عراقی ما بود که اوایل جنگ آمدند اهواز و در تأسیس لشکر بدر عراق وارد شدند و در این مدت ده پانزده سال اخیر هم با کمک برادرمان قاسم سلیمانی حشدالشعبی عراق را درست کردند. الآن دیگه همه مبارزین الآن اجازه دارند هر جا سرباز آمریکایی نظامی آمریکایی را ببینند به سمتش شلیک کنند تمام نیروهای مسلح آمریکا را آقای ترامپ در معرض درگیری قرار داده بود قبلاً این کار را نمی‌کرد. ما انتقام می‌گیریم اولاً من توصیه می‌کنم مردم عزیز ما حوصله بکنند چون اقدامات نظامی اصول و قواعدی داره! ما هر چه بتوانیم اصول و قواعد را رعایت کنیم ضربه‌ای که می‌زنیم کاری‌تر خواهد بود! ما از دیشب تمام پایگاههای هوایی آمریکا را، ناوهای آمریکا را، مراکزی که آمریکا توی منطقه هست زیر نظر گرفتیم اطلاعات‌مان را مرتب داریم دقیق می‌کنیم، رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان در سوریه در عراق در یمن و در بعضی نقاط دیگه که نمی‌خواهم اسم بیاورم اینها همه دارند آماده می‌شوند برای یک حرکتی آماده می‌شوند. دارند طراحی می‌کنند! دارند برنامه‌ریزی می‌کنند! انتقام ما بسیار سخت و برای دولت مردان آمریکا فراموش ناشدنی و تاریخی خواهد بود».

 

  • پاسدار حسین دهقان مشاور خامنه‌ای: آمریکا کار بزرگی کرده ضربه بزرگی را وارد کرده، ترساندن یک عده از جنگ چیز مطلوبی نمی‌تواند باشد.

پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع سابق رژیم و مشاور خامنه‌ای ۱۳دی ۹۸ گفت:

«نبایستی اجازه داد که یک فضایی را القاء کنند که آمریکا حالا کاری کرده می‌خواهد کاری بکند بله کار بزرگی کرده ضربه بزرگی را وارد کرده ولی ترساندن یک عده از جنگ این چیز مطلوبی نمی‌تواند باشد ما آنچه که رخ داد باید نقطه آغاز یک حماسه بزرگ باشد نه یک نگرانی این را باید خیلی جدی گرفت و حتماً هم شما در صدا و سیما این را جدی تلقی کنید».

 

  • تهدید آمریکا توسط آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم آخوندی:

آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم ۱۳دی ۹۸ گفت: «یقینا برنامه وزارت اطلاعات در چارچوب تدابیر مقام معظم رهبری مصوبات شورایعالی امنیت ملی در جهت پاسخ مناسب و شایسته به استکبار جهانی آمریکای جنایتکار انشاالله جدی خواهد بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2769b3a2-c6f3-459c-9c44-33f2402b5ff2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات