728 x 90

سخنگوی کاخ سفید:‌ دونالد ترامپ برای بررسی اوضاع سوریه، شرکت در هشتمین اجلاس کشورهای قاره آمریکا را لغو کرد

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه ۲۱فروردین اعلام کرد رئیس‌جمهوری آمریکا حضور در اجلاس آمریکای جنوبی را لغو کرده تا بتواند وضعیت سوریه را بررسی و تصمیم لازم را بگیرد. رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه  اعلام کرد:‌ «ظرف ۲۴ تا ۴۸ساعت آینده، تصمیم خود را در مورد چگونگی واکنش به حمله شیمیایی در سوریه اعلام می‌کند. سارا سندرز، همچنین گفت  دونالد ترامپ در هشتمین اجلاس کشورهای قاره آمریکا که در لیما پایتخت پرو برگزار می‌شود، حضور پیدا نمی‌کند و همچنین سفر به کلمبیا را لغو کرده است.

وی افزود:‌ دونالد ترامپ برای بررسی اوضاع سوریه در آمریکا می‌ماند و مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، به‌نمایندگی از وی در این اجلاس حضور خواهد داشت.. گزارشها حاکی است که ناو جنگی «یو‌ اس اس دونالد کوک» در حال حرکت دریای مدیترانه بوده و از آب‌های قبرس عبور کرده است. این ناو جنگی به موشکهای تاماهاوک مجهز است. تاماهاوک موشکی است که آمریکا یک سال پیش و در واکنش به حمله شیمیایی به خان شیخون، از آن استفاده کرد و یک پایگاه هوایی ارتش سوریه را هدف قرار داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/068fe490-8e67-4094-8d99-58398630b716"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات