728 x 90

سخنگوی مجاهدین - اعتراف آخوند علوی به پروژه بمب‌سازی رژیم

سخنگوی مجاهدین - ۲۱بهمن۹۹
سخنگوی مجاهدین - ۲۱بهمن۹۹
  • آخوند علوی، وزیر اطلاعات رژیم آخوندی وضعیت رژیم را به گربه‌ای که گیر افتاده تشبیه کرد که ممکن است اقدام به بمب‌سازی کند.

 

آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم ۲۰ بهمن ۹۹:

«عرض شود خدمتتون یک گربه را اگر یک گوشه گیر بیاورند ممکن است رفتاری بکنه که گربه‌ای که آزاده اون رفتار رو انجام نمیده. اگر ایران رو به اون سمتها هول بدهند اونوقت تقصیر ایران نیست. تقصیر اونهایی است که هل دادند که در شرایط عادی ایران اصلاً چنین نیتی و چنین برنامه‌یی نداره».

 

آسوشیتدپرس ۲۱بهمن۹۹ گزارش داد: علوی وزیر اطلاعات رژیم ایران به غرب هشدار داد که در صورتی که تحریم‌های بین‌المللی علیه این رژیم باقی بماند به سمت تولید سلاح اتمی به پیش خواهد رفت.

اظهارات علوی به‌صورت نادری بیان می‌شود که حاکیست رژیم ایران ممکن است مسیر خودش را در رابطه با برنامه اتمی تغییر کرد. این در حالیست است که رژیم ایران مدتهاست که تأکید می‌کند که برنامه اتمی آن با فقط اهداف صلح‌آمیز بوده است.

 

سخنگوی مجاهدین درباره اظهارات آخوند علوی:

اکنون کار وزیر بمب‌گذاری و شکنجه و جاسوسی رژیم به پنجول زدن اتمی کشیده که در بن‌بست گیر افتاده است. به این ترتیب به زبان خودش به بمب‌سازی رژیم که از زمان افشای مراکز نطنز و اراک توسط مقاومت ایران در سال۱۳۸۱ منکر آن بود، اعتراف می‌کند.

از سوی دیگر این باد و بلوفهای آخوندی قبل از هر چیز برای این است که دولت جدید آمریکا سر کیسه تحریمات را شل کند. انداختن تقصیر بمب‌سازی برعهده کسانی که رژیم را به این سو هل می‌دهند یادآور فرافکنی وقیحانه و دجالانه نسبت دادن اختناق به مقاومت و عملیات مجاهدین است که گوئیا اگر فرزندان رشید ایران در برابر ضحاک زمان به‌پانمی‌خاستند اکنون آخوندستان متعفن نظام ولایت گلستان آزادی و عدالت می‌بود. بنابراین رژیم مدعیست خودش وزن و ثقل و سیاستی ندارد و پیوسته یکی آن را به یک‌سو هل می‌دهد. هل دادن به سوی سرنگونی و جهنم نیز بر پیشانی سیاه رژیم نوشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77a5f632-1f86-45f4-86a7-d2dd07ee9fc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات