728 x 90

۲۰وزیر سابق اروپایی بر ضرورت قاطعیت اروپا در برابر رژیم ایران تأکید کردند

۲۰وزیر سابق اروپایی بر ضرورت قاطعیت اروپا در برابر رژیم ایران تأکید کردند
۲۰وزیر سابق اروپایی بر ضرورت قاطعیت اروپا در برابر رژیم ایران تأکید کردند

۲۰وزیر سابق اروپا و رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر پیشین رومانی طی بیانیه‌یی در آستانهٔ اعلام حکم دادگاه آنتورپ در مورد دیپلمات‌تروریست رژیم آخوندی و ۳مزدور همدستش بر ضرورت قاطعیت اروپا در برابر رژیم ایران تأکید کردند.

این نخستین اقدام و ضربه مهم در عرصهٔ سیاسی به‌فاشیسم دینی پس از روی کار آمدن دولت جدید آمریکاست و حکومت آخوندی را قویاً می‌ترساند و به‌غضب می‌آورد.

امضاکنندگان بیانیه با اشاره به‌سوابق تروریستی رژیم آخوندی در اروپا از جمله انفجار نافرجام تروریستی در ژوئن ۲۰۱۸ در ویلپنت فرانسه از شارل میشل رئیس کمیسیون اروپا، جوزف بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و دیوید ساسولی رئیس پارلمان اروپا خواستار اقدامات عملی و حسابرسی از رژیم آخوندی شدند.

 

بیانیه تصریح می‌کند دادگاه اسدی و مزدوران پرونده یک دیپلمات ایرانی را به‌دلیل تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی بزرگ اپوزیسیون اصلی ایران شورای ملی مقاومت در ژوئن ۲۰۱۸مورد رسیدگی قرار داد اما صرف‌نظر از رأی نهایی دادگاه، دامنهٔ جرم مستلزم آن است که اتحادیهٔ اروپا رویکرد خود را در موضوع ایران عوض کند.

چنان‌چه توطئهٔ بمب‌گذاری تروریستی موفقیت‌آمیز می‌بود صدها بی‌گناه از جمله شهروندان اروپایی و چهره‌های برجستهٔ سیاسی حاضر در گردهمایی کشته می‌شدند.

رئیس امنیت ملی بلژیک گفت: حمله توسط رژیم ایران و تحت رهبری آن طراحی شد.

۲۳ سال بعد از دادگاه میکونوس، شواهد انکار‌ناپذیر نشان می‌دهد دخالت مقامات رژیم ایران در بالاترین سطح، نه‌تنها پایان نیافته بلکه به‌طرح‌هایی برای قتل‌عام ارتقا یافته است.

اخراج سفیر و ۳دیپلمات این رژیم از آلبانی و ۳دیپلمات دیگر از فرانسه و هلند به‌دنبال اقدامات تروریستی نشان می‌دهد که نقش سفارت و دیپلماتهای رژیم در این اقدامات برای مقامات ذیربط محرز بوده است.

 

۲۰ وزیر سابق اروپا و رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر پیشین رومانی از رهبران کشورهای اروپایی و اتحادیهٔ اروپا خواستار چندین رشته اقدامات مشخص شدند:

تحت تعقیب قرار دادن و عدالت برای سران رژیم ایران که در شمار مسئولان و آمران این رشته اقدامات تروریستی هستند.

حسابرسی از جواد ظریف وزیر خارجهٔ رژیم آخوندی به‌خاطر نقش اثبات‌شدهٔ دیپلمات‌تروریست وزارتخانهٔ او در طرح انفجار یک گردهمایی مسالمت‌آمیز در ویلپنت فرانسه.

لیست‌گذاری تروریستی تمامیت وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و محاکمه و اخراج مأموران و مزدوران آنها از کشورهای اروپایی.

خودداری و خط قرمز کردن پناهندگی سیاسی و ناسیونالیته برای مزدوران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران زیرا تجربه نشان داده است که از این امکانات به‌عنوان ابزاری برای جاسوسی و تروریسم استفاده کرده‌اند.

ضرورت رویکرد قاطع با هر گونه شانتاژ و باج‌خواهی و گروگانگیری از جانب رژیم ایران و تهدیدهایی که دیپلمات‌تروریست دستگیر شده پیشاپیش با مقامات قضایی بلژیک در میان گذاشته است.

زیر نظر قرار دادن فعالیت‌های سفارتخانه‌ها و مراکز فرهنگی و مذهبی رژیم ایران و کاهش روابط دیپلماتیک با رژیم و مشروط کردن بازگشت به‌روابط معمول به‌جمع کردن دستگاه تروریستی‌اش از اروپا برای همیشه.

غنی‌سازی اورانیوم تا ۲۰درصد که نقض توافق هسته‌یی است بایستی توسط رهبران اروپا به‌شدت محکوم شود.

 

ما از یک فراخوان اروپایی برای تحریم‌ها علیه رژیم ایران استقبال می‌کنیم. مماشات با این رژیم غذا دادن به‌تمساح است.

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت ایران: رژیم آخوندها بیهوده گمان می‌کند که دوران حسابرسی بین‌المللی به‌پایان رسیده است. مردم و مقاومت ایران از پا نمی‌نشینند. تو‌طئه و کشتار تروریستی، جنایتها علیه بشریت، اعدامها و قتل‌عام زندانیان و شهیدان آبان را نه می‌بخشند و نه فراموش می‌کنند.

خانم رجوی: انتشار مدارک جدید از پرونده دیپلمات‌تروریست رژیم یک سازماندهی گسترده برای جاسوسی و ترور در اروپا را که مقاومت ایران هشدار می‌داد به‌اثبات رساند. اسامی و آدرسها و هدفها و هم‌چنین نحوهٔ به‌کار گرفتن مزدوران در کارزار شیطان‌سازی و تروریسم علیه مقاومت ایران بسیار گویا و روشن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5fab48c-43a8-4d87-93af-23c5de113275"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات