728 x 90

سخنرانی لویی فری، رئیس پیشین اف.بی.آی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

لویی فری، رئیس پیشین اف‌بی‌آی
لویی فری، رئیس پیشین اف‌بی‌آی

بودن با شما امروز در اینجا برای ما یک امتیاز و یک افتخار است. بگذارید از شما سؤالی بکنم:

امروز روز گرمی در پاریس و روز داغ‌تری در ایران است، اما شما وزیدن نسیم تغییر بر فراز ایران را احساس می‌کنید. و شما، شما همان کسان هستید، برادران و خواهرانتان در آلبانی و برادران و خواهرانتان در ایران که دارید با نیرویی فزاینده‌تر از هر زمان دیگری بر این نسیم می‌دمید.

خب، لازم نیست ما هواشناس باشیم تا دریابیم نسیم و نیروی تغییر در ایران نه تنها قطعی است بلکه با نیروی فزاینده‌یی در حال پیش‌تاختن به سمت یک نتیجه منطقی است. هر چند چیزهایی در اطراف و درون این رژیم در حال تغییر و دگرگونی‌اند. اما برنامه‌ این رژیم در زمینه تروریسم تغییری نکرده است. دوشنبه گذشته بیست‌ودومین سالگرد بمب‌گذاری سپاه پاسداران علیه پادگان آمریکا در برجهای خوبر در عربستان بود. از آن زمان تاکنون این رژیم به صدور تروریسم در یمن، آرژانتین، سوریه و سراسر جهان ادامه داده است و این تغییری نکرده است. با این حال آنچه تغییر کرده تحولاتی است که در قلوب و اذهان و در خیابانها و بازار ایران جریان دارد.

بنابراین من ۲پیام خیلی کوتاه دارم: پیام اول به رزمندگان آزادی در ایران است: ما از شما حمایت می‌کنیم و با شما هستیم... ما از شجاعت و جرأت شما شگفت‌زده هستیم. ما می‌توانیم ماهواره‌ها را جابه‌جا کنیم تا به ارتباطات شما کمک کنیم، ما می‌توانیم کمپانی‌هایی را که تحریم‌های ثانویه را نقض می‌کنند، ببندیم. ما نمی‌توانیم جنگی که شما پیش برده‌اید را پیش ببریم زیرا شما در نوک پیکان آزادی هستید.

پیام دوم و آخر من، خطاب به سرکوبگران در ایران است، به این رژیم تروریستی و به جنایتکارانی است که شهروندان خودشان را دستگیر می‌کنند، شکنجه می‌کنند و می‌کشند. الآن دیگر یک‌صد سال پیش نیست، ما این توانایی را داریم و این توانایی را حفظ می‌کنیم که آن جنایتکاران را به پای میز عدالت بکشانیم. من در این زمینه تجاربی دارم. چیزهایی هستند که به آنها می‌گویند نشانه‌ها، شاهدان، سوابق آماری، حساب‌های بانکی، شواهد. آن روز می‌رسد که نه تنها تغییر دموکراتیک به ایران خواهد آمد، بلکه دادگاه‌های جنایی در جامعه جهانی مملو از جنایتکارانی می‌شوند که مرتکب جنایت علیه بشریت شده‌اند. آنها به پای میز عدالت کشیده خواهند شد و دادگاه جنایی بین‌المللی را شبیه یک دادگاه پرترافیک خواهند کرد.

خیلی متشکرم، خدا شما را حفظ کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12a5f66c-7b47-47aa-b6d0-5d034a732313"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات