728 x 90

سایت هیل: فراخوان دیسانتیس برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه رژیم ایران به کنگره ایالت در فلوریدا

ران دیسانتیس، نامزد ریاست‌جمهوری جمهوریخواه و فرماندار فلوریدا
ران دیسانتیس، نامزد ریاست‌جمهوری جمهوریخواه و فرماندار فلوریدا

سایت هیل ۲۸ مهرماه در گزارشی نوشت ران دیسانتیس، نامزد ریاست‌جمهوری جمهوریخواه و فرماندار فلوریدا به‌دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران در جلسه ویژه قانونگذاری فلوریدا فراخوان داده است.

دیسانتیس گفت که این نشست را به این دلیل برگزار می‌کند که رژیم  ایران از حماس در حمله غافلگیرانه دو هفته پیش علیه اسراییل حمایت کرد. با این حال، دولت ایران ادعاهایی مبنی بر کمک به حماس در تدارک این حمله را رد کرد.

مقامات آمریکایی اذعان کرده‌اند که ایرانی‌ها به‌طور غیرمستقیم در آموزش، تأمین مالی و حمایت از این گروه مشارکت دارند. حماس و رژیم ایران به‌طور علنی به مشارکت در مناقشه چند دهه با اورشلیم اذعان کرده‌اند و حماس به‌دنبال پایان دادن به اشغال فلسطین توسط اسراییل و ایران به‌دنبال نفوذ بیشتر منطقه‌یی و نابودی اسراییل است.

جرمی ردفرن، سخنگوی DeSantis در ایمیلی به آسوشیتدپرس گفت: «جزئیات، از جمله تاریخ و محدوده، بین رهبری قانونگذاری و دفتر ما در حال بررسی استما مشتاقانه منتظر همکاری با قوه مقننه هستیم تا حمایت مستمر فلوریدا از اسراییل را نشان دهیم».

مجلس مقننه ایالت قرار است جلسه سالانه خود را در ژانویه آغاز کند.

بیانیه دیسانتیس بیش از یک هفته پس از آن است که وی پس از جشن گرفتن حملات حماس توسط ایران، تحریم‌های این کشور را افزایش داد.

لایحه پیشنهادی در جلسه بعدی مطرح می‌شود و تحریم‌ها علیه  رژیم ایران را افزایش می‌دهد. هم‌چنین بر اساس لایحه‌یی که DeSantis در ماه مه امضا کرد که مالکیت دارایی را برای شهروندان چین، کوبا، ونزوئلا، سوریه، روسیه، کره شمالی و ایران محدود می‌کند، کسب‌وکارهای ایرانی در ایالت فلوریدا را نیز مسدود می‌کند.

این اطلاعیه هم‌چنین پس از آن منتشر شد که دیسانتیس تلاش کرد فلوریدیاییها را از اسراییل به خانه بازگرداند، وضعیت اضطراری اعلام کرد، هواپیماهای مملو از تجهیزات را به اسراییل فرستاد.

به گزارش آسوشیتدپرس، فنتریس دریسکل، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان، انگیزه‌های دیسانتیس برای برگزاری جلسه ویژه را زیر سؤال برد.

دریسکل در بیانیه‌یی گفت: «به نظر می‌رسد این مورد دیگری است که ران دیسانتیس از قوه مقننه برای کمک به مبارزات انتخاباتی ناموفق خود استفاده می‌کند». "ما از نزدیک مراقب خواهیم بود تا مطمئن شویم که دلارهای مالیاتی فلوریداییها در تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن رأی دهندگان اولیه حزب جمهوریخواه هدر نرود. "

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc368fac-daef-4730-bb4e-0f199a58e226"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات