728 x 90

سایت ایلاف: کوبیدن بر طبل تو خالی

موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

سایت ایلاف لندن در مطلبی با عنوان «کوبیدن بر طبل تو خالی» به قلم موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت روز پنجشنبه ۲۱ دیماه نوشت: مسائل زیادی هست که به‌طور خاص پس از جنگ خونین و فاجعه‌بار غزه، مقامات رژیم ایران را در وضعیت حساس و بحرانی قرار می‌دهد که به هیچوجه آرزوی آن را ندارند.

 

کسانی که اخبار و اوضاع ایران را دنبال می‌کنند، شاهد افزایش چشمگیر اظهارنظرها و مواضع غیرواقعی مقامات رژیم در این رابطه هستند. رژیمی که منطقه را به چالش کشیده (و تلاش می‌کند با این اظهارات) بر بحران فراگیری که از هر سو این رژیم را احاطه کرده، سرپوش بگذارد.

اظهارات مقامات رژیم و به‌طور خاص اظهارات خامنه‌ای و رئیسی و دیگر مقامات رژیم بیشتر شبیه دمیدن در مشک سوراخ و یا کوبیدن بر طبلی تو خالی است. به‌ویژه در رابطه با ادعاهایی نظیر «پیروزی و اقتدار». زیرا رژیم بیشتر شبیه جنگجویی در هم شکسته و بی‌روحیه‌ای است که ورود به میدان نبردی سخت و بی‌امان را نشانه مرگ خود می‌داند.

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران خامنه‌ای که به اظهارات مضحک و لاف و گزاف‌گوئی‌های غیرواقعی و غیرمنطقی شهرت دارد، پس از جنگ غزه دوباره به صحنه آمد و نکاتی را بیان کرد که تنها وضعیت بدبختی و درد‌های لاعلاج رژیم را نشان می‌داد. به‌عنوان مثال وی صراحتاً می‌گوید: «ما همواره به افزایش نیروهایمان برای رویارویی با قدرتهای بزرگ در جهان تکیه می‌کنیم. ما مطلقاً با کشورهای عادی مواجه نیستیم» وی فکر می‌کند که محافل سیاسی و اطلاعاتی این حرف‌های تو خالی و پوچ را می‌پذیرند و این را باور می‌کنند که هیچ رابطه‌ای بین شبه‌نظامیان حوثی و یا حزب نصرالله و یا شبه‌نظامیان الحشد در عراق با رژیم ایران وجود ندارد و آنها تابع میهن خودشان هستند!

اما مضحک‌تر این‌که سلامی این دروغ خود را باور می‌کند درست مانند آن حکایت «ملا نصرالدین» که به دروغ مدعی «آش نذری» در یک خانه شد و خودش نیز باورش شد و پشت سر عوام الناس شروع به دویدن کرد تا از آن «آش نذری» بی نصیب نماند. لذا سلامی بیش از پیش، افسار دروغهایش را رها کرده و تا فراسوی حد و مرز عقل پیش رفته و می‌گوید: «ما به‌عنوان یک قدرت بزرگ در جهان مطرح هستیم. هیچ‌کس و هیچ قدرتی دیگر جرأت نمی‌کند به این مردم و این سرزمین حمله کند. نگاه کنید! اطراف شما آتش می‌بارد اما امت ما در آرامش است. چرا؟» و سپس با یک دروغ ناشیانه که فقط کسانی که در رژیم ایران وضعشان خوب است آنرا باور می‌کنند به سؤال خود پاسخ می‌دهد و می‌گوید: «نعمت ولایت فقیه!»

سلامی ادعا می‌کند «نعمت ولایت فقیه» دلیل آرامش ملت است که گویی تمام این اعتراضات و قیام و مظاهر نفی و تنفر از رژیم توسط موجوداتی از کرات و کهکشانهای دیگر صورت می‌گیرد که می‌خواهند آرامش و رفاه مردم ایران تحت «برکت ولایت فقیه» را برهم بزنند! از قدیم می‌گفتند «اگر شرم نداری هرکار می‌خواهی بکن!». فکرش را بکنید که در هزاره سوم با تمام پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیک که شاهد آن هستیم، سلامی با رژیمش تلاش می‌کند با این اظهارات حبابی که بیشتر به ترقه‌های آتشبازی شبیه هستند، نه فقط مردم ایران بلکه تمام جهان را متقاعد نماید. !

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25d7e8ff-ef14-481d-8283-f905ba3adcd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات