728 x 90

سازمان خبات کردستان ایران: محکومیت حمله به اشرف۳ توسط پلیس آلبانی

سازمان خبات کردستان ایران - محکومیت حمله به اشرف۳
سازمان خبات کردستان ایران - محکومیت حمله به اشرف۳

هموطنان مبارز!

نیروها و جریانهای سیاسی ایران و کردستان!

مراکز بین‌المللی و حقوق بشر

حافظان و مدافعان حقوق بشر

صبح امروز سه‌شنبه ۳۰خرداد نزدیک به ۱۰۰۰ پلیس کشور آلبانی به دور از پرنسیپهای اخلاقی و برخلاف کنوانسیون حقوق‌بشر سازمان ملل متحد، به‌طور ناگهانی به اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران ایران در کمپ اشرف۳ در نزدیکی شهر تیرانا حمله کرده‌اند. روشن است که اقامت اعضای سازمان مجاهدین خلق در کشور آلبانی به نظارت سازمان ملل متحد و بر اساس خواست آمریکا و اتحادیه اروپا و با رضایت حکومت و دولت آلبانی صورت گرفته و در یک توافق عمومی همه‌جانبه در بالا این کمپ تأسیس شده و به‌رسمیت شناخته شده است.

جای تأسف است و مایه شرمساری که برای حافظان حقوق‌بشر و مدافعان دموکراسی مایه شرمساری است که در بطن اتحادیه اروپا، رژیم دیکتاتوری و تروریستی آخوندی می‌تواند با استفاده از معامله و مماشات سیاسی و مزدوران نیروی امنیتی آلبانی علیه انقلابیون آزادیخواه و آلترناتیو مشروع رژیم دیکتاتوری و حاکمیت تروریست‌پرور آخوندی در ایران، در انظار جهانیان به زشت‌ترین کار علیه دموکراسی و آزادی و حقوق‌بشر می‌پردازد.

سازمان خبات کردستان ایران ضمن محکوم کردن این حمله و اقدام تروریستی رژیم آخوندی از طریق پلیس امنیت آلبانی، از جامعه جهانی و هم‌پیمانان ضدتروریستی بین‌المللی و اتحادیه اروپا و کلیه سازمانهای مدافع حقوق‌بشر وابسته به سازمان ملل می‌خواهد در اسرع وقت جلوی استبداد و اقدامات تروریستی رژیم آخوندی جلوگیری نمایند. تردیدی نیست که انجام دادن این عمل مملو از شرم و دور از پرنسیب‌ها، نقض کرامت و حاکمیت کشورهای اروپایی و سازمان ملل متحد و نشان‌دهنده بی‌اختیاری و مماشات دنیای به‌اصطلاح مدافع حقوق‌بشر و مدافعان دموکراسی و آرامش و امنیت جهانی و منطقه‌یی است.

از همه آزادیخواهان و نیروها و جریانهای مبارز و صلح‌خواه و دولتهای جهان می‌خواهیم که نگذارند رژیم آخوندی به این شکل، بدون ترس، در هر نقطه‌یی از جهان، دست باز در اقدامات مخرب داشته باشد و تبدیل به تهدیدی علیه ثبات و امنیت عمومی جامعه بشریت شود.

سازمان خبات کردستان ایران یک بار دیگر این عمل ضدانسانی پلیس آلبانی را محکوم و به روح پاک شهید عبدالوهاب فرجی‌نژاد درود می‌فرستد و برای شفای عاجل مجروحان این فاجعه از خداوند طلب مسئلت می‌کند.

سرنگون باد رژیم آخوندی. شرم و ننگ بر مزدوران داخلی و خارجی رژیم آخوندی

سازمان خبات کردستان ایران / ۳۰خرداد ۱۴۰۲شمسی ۲۰ژوئن ۲۰۲۳

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/daf7e323-7bf8-4ab5-add7-9d966bf4db25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات