728 x 90

سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی خواهان اتخاذ استراتژی بازدارندگی قاطع‌تر در مقابل رژیم ایران شد

سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی
سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی

سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی که در نیویورک مستقر است روز پنجشنبه ۱۸مرداد در گزارشی پیرامون تحولات منطقه خاورمیانه و نقش مخرب رژیم ایران و نیابتی‌هایش، خواهان اتخاذ استراتژی بازدارندگی قاطع‌تر توسط آمریکا در مقابل این رژیم شد.
این سازمان در گزارش خود با اشاره به افزایش حملات نیروهای نیابتی رژیم ایران به منافع آمریکا در منطقه با بیان این‌که «جمهوری اسلامی از ۷ اکتبر گذشته تاکنون در بیش از ۴۵۰حمله به منافع آمریکا دخالت مستقیم یا غیرمستقیم داشته در حالی که آمریکا تا به امروز تنها ۸۸بار به این تجاوزات پاسخ داده که هدف این اقدامات تلافی‌جویانه نه منافع سپاه، بلکه نیروهای نیابتی منطقه‌یی آن بوده است که به‌عنوان یک بازدارنده کلی عمل نمی‌کند»، اضافه کرد «ایالات متحده با افزایش درگیری در منطقه، باید قاطعانه‌تر برای مقابله با تجاوزات تحت رهبری حکومت ایران در خاورمیانه عمل کند تا به یک بازدارندگی قاطع دست یابد».
اتحاد علیه ایران هسته‌یی یک سازمان غیر‌حزبی و غیرانتفاعی مستقر در نیویورک است که تلاش می‌کند از تبدیل شدن جمهوری اسلامی به یک قدرت دارای سلاحهای هسته‌یی جلوگیری کند. .
جب بوش فرزند و برادر دو رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده روز دوشنبه ۱۵مرداد با دریافت حکمی از مارک والاس، مدیر اجرایی سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» جانشین جوزف لیبرمن فقید و رئیس گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3093df1-1a85-407f-a2ba-7564565178cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات