728 x 90

سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» : افشای نقض تحریم بین شرکت انگلیس و شرکت صنایع پتروشیمی رژیم ایران

افشای نقض تحریم بین شرکت انگلیس و شرکت صنایع پتروشیمی رژیم ایران
افشای نقض تحریم بین شرکت انگلیس و شرکت صنایع پتروشیمی رژیم ایران

سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» روز دوشنبه ۲۹آبان گفت: شواهدی دارد که نشان می‌دهد رابطه‌ای تجاری به ارزش بیش از نیم میلیون دلار در سال بین شرکت «لکسیس نکسیس» و «شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران» که آمریکا آن را تحریم کرده است، وجود دارد.

سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی، از گروه‌های غیردولتی آمریکایی که مخالف احیای برجام و خواستار تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی می‌باشد.

سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» در بیانیه‌اش اعلام کرده که از لکسیس نکسیس درخواست کرده است که روشن کند آیا از نوامبر ۲۰۲۲ تا نوامبر ۲۰۲۳ به شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در ازای دریافت ۴۸۷هزار و ۶۶۲پوند خدمات داده است یا خیر.

در ادامه می‌گوید لکسیس نکسیس بیش از یک ماه پس از دریافت شواهد مربوط به روابط تجاری خود با شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران هنوز نتوانسته است که نوع دخالتش را در آن رابطه تجاری روشن کند.

این سازمان غیردولتی می‌گوید اگر لکسیس نکسیس تحریم‌ها را نقض کرده باشد باید پیامد‌های آن را بپذیرد. بسیاری از شرکتها به‌دلیل نقض تحریم‌های آمریکا جریمه‌های سنگین شده‌اند.

شرکت «لکسیس نکسیس ریسک سلوشنز» در زمینه ارائه خدمات تحلیل داده‌ها در صنعت‌های مختلف از جمله بیمه، خدمات دولتی و تجاری تخصص دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83b0fb4f-f157-4dc0-9ee8-1089d0ccabb9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات