728 x 90

ساختمان عدالت ۲ اهواز متروپلی دیگر در خوزستان

ساختمان عدالت ۲ در اهواز
ساختمان عدالت ۲ در اهواز

ساکنان ساختمان عدالت ۲متعلق به تعاونی بیمارستان ابوذر در منطقه ۳۰۰دستگاه اهواز در وحشت از تکرار فاجعه متروپل آبادان چند روزی است که این ساختمان را تخلیه کرده و در دمای ۵۰درجه آواره شده‌اند و در خیابان زندگی می‌کنند.

به گزارش رسانه‌های حکومتی ایسنا ۲۳خرداد، زیرسازی این ساختمان برای شش طبقه پیش‌بینی شده بود اما پس از آغاز ساخت، دو طبقه دیگر به آن اضافه شده و بار ساختمان را سنگین کرده است. اکثر ستونهای این ساختمان، فرسوده و ترک خورده و میلگردهای آن پوسیده و پودر شده و روی زمین ریخته است.

به گفته ساکنان، در قسمتهایی از ساختمان به جای میلگرد از توری مرغی استفاده شده است.

یکی از ساکنان معترض این ساختمان که یک زن سرپرست خانوار است، می‌گوید: " ایمنی ساختمان صفر است

یکی دیگر از ساکنان می‌گوید: "حالا همه خودشان را کنار کشیده‌اند و مردم مستضعف مانده‌اند که نه می‌توانند خانه‌شان را رها کنند و نه می‌توانند در آن زندگی کنند. هر جا می‌رویم به در بسته می‌خوریم. همه مسئولان گوش‌های‌شان را گرفته‌اند و مردم را نمی‌بینند چون ما برای‌شان مهم نیستیم. "

یکی دیگر از ساکنان می‌گوید: "از متروپل خبر نداشتند و ناگهان ریخت اما ما چند روز است داریم می‌گوییم ساختمان در حال تخریب است؛ اگر ساختمان فرو بریزد چه می‌خواهند بگویند؟"

یکی دیگر از ساکنان معترض گفت: "چند روز است در خیابان هستیم و هیچکس به دادمان نرسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fae2923c-7925-4077-9045-ce58b4d4cd2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات