728 x 90

زوزه‌های وحشت حکومت آخوندی از سلسله عملیات ارتش آزادیبخش ملی ایران

مانور زرهی ارتش آزادیبخش ملی ایران
مانور زرهی ارتش آزادیبخش ملی ایران
  • خبرگزاری میزان ۲۹خرداد۹۹: ۲۹خردادماه ۹۷ عملیات چلچراغ برای تصرف مهران را آغاز کردند. با حدود۴۰خبرنگار وارد مهران شدند و بیش از ۱۰۰۰تن به اسارت درمی‌آیند.
  • خبرگزاری میزان: روز هفتم فروردین۶۷ عملیات «آفتاب» را آغاز کردند. عملیات به‌دلیل غافلگیری موفقیت‌آمیز است. با آتش‌زدن سنگر‌ها و استحکامات، همراه با غنایم قابل توجه و ۴۵۰ اسیر به داخل خاک عراق بازمی‌گردند.

در سالگرد عملیات چلچراغ و فتح مهران توسط ارتش آزادیبخش ملی ایران خبرگزاری قضاییه جلادان (میزان ۲۹خرداد۹۹) کابوس سرنگونی به دست ارتش آزادی و داغ دل حکومت آخوندی را از ضربات استراتژیک بر ماشین جنگ و سرکوب ولایت فقیه که جام‌زهر آتش‌بس را به حلقوم خمینی دجال ریخت تازه کرد و نوشت:

«بهار ۶۷ فصل تلخکامی رزمندگان و فرماندهان بود. آخرین ساعات روز هفتم فروردین۶۷ بود که منافقین، عملیات «آفتاب» را آغاز کرده و به فکه حمله می‌کنند. هدف آنها نه تصرف منطقه بلکه ضربه‌زدن به نیرو‌های (نظام) است. این عملیات ۱۲ ساعته که از نیمه‌شب آغاز و تا نیمه‌ٔ روز بعد ادامه می‌یابد، به‌دلیل غافلگیری موفقیت‌آمیز است و آنها در نهایت با آتش‌زدن سنگر‌ها و استحکامات مستقر در منطقه، همراه با غنایم قابل توجه و ۴۵۰ اسیر به داخل خاک عراق بازمی‌گردند... ...

در ۲۹ خردادماه ۹۷منافقین عملیات «چلچراغ» را برای تصرف شهر مهران آغاز می‌کنند. صبح ۲۹خرداد یگانهای نظامی همراه با حدود ۴۰ خبرنگار برای پوشش تبلیغاتی وارد مهران می‌شوند. در این عملیات بیش از ۱۰۰۰ (تن) به اسارت منافقین در می‌آیند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11993eba-f177-4a3f-ad47-aae377e7888f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات