728 x 90

زوزه‌های سپاه خامنه‌ای از محاکمه دژخیم قتل‌عام ۶۷ حمید نوری در دادگاه سوئد و کابوس محاکمه سایر دژخیمان

محاکمه حمید نوری دژخیم در دادگاه سوئد
محاکمه حمید نوری دژخیم در دادگاه سوئد

زوزه‌های سپاه خامنه‌ای

از محاکمه دژخیم قتل‌عام ۶۷ حمید نوری در دادگاه سوئد

و کابوس محاکمه سایر دژخیمان

به جرم جنایت علیه بشریت در دادگاههای بین‌المللی

 

خبرگزاری سپاه پاسداران:

پرونده حمید نوری یک هشدار جدی است تا همه ما به خود بیاییم

 

اگر دستگاه قضایی با جدیت پرونده نوری را دنبال نکند

یقین بدانیم در آینده نه چندان دور

این سناریو برای همه کسانی که در مقابل مجاهدین ایستاده بودند

تکرار خواهد شد

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲بهمن۱۴۰۰:

حمید نوری این روزها در دادگاهی در سوئد - که البته باید دادگاه او را نه یک دادگاه سوئدی، بلکه آمریکایی دانست - زیر سخت‌ترین فشارها در حال محاکمه است و مجاهدین، هر روز یک روایت جعلی را با آدمهای جعلی به خط می‌کنند تا نه حمید نوری، بلکه ۴۳سال مظلومیت جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند.

تصور کنید فلان فرمانده دوران عملیات مرصاد، با مجاهدین در تهاجم آنها در سال۱۳۶۷، جنگیده و کینه این ایستادگی فرمانده بر دل آنها نشسته، بعد از ۳۳سال و اکنون که او بازنشسته است به‌نحوی در سفری به خارج ربوده شود و این جماعت مجاهدین که زخم‌خورده این عملیات هستند وی را مورد محاکمه قرار دهند، دولت در مواجهه با این شرایط، چه وظیفه‌ای دارد؟ داستان محاکمه نوری در سوئد از همین جنس است و اگر دستگاه قضایی با جدیت و مقتدرانه قضیه پرونده نوری را دنبال نکند، یقین بدانیم در آینده نه چندان دور این سناریو برای همه کسانی که در مقابل مجاهدین ایستاده بودند، تکرار خواهد شد.

پرونده حمید نوری یک هشدار جدی است تا همه ما از رسانه گرفته تا دستگاه قضایی به خود بیاییم. (خبرگزاری فارس رژیم ۲بهمن۱۴۰۰)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be62d649-b37a-4b9d-a4fe-f420b8187b2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات