728 x 90

زوزه جانشین سرکرده بسیج از هلاکت مزدوران سرکوبگر در جریان قیام

قیام ۱۴۰۱
قیام ۱۴۰۱

زوزه جانشین سرکرده بسیج از هلاکت مزدوران سرکوبگر در جریان قیام

پاسدار قریشی:

با بکارگیری نیروهای اغتشاشگر تلاش کردند که آسیب بزنند

حضور بسیجیها بود که اغتشاشات برای سال اول را کاملاً ناکام کرد

تعداد نیرو ها تعداد مجروحان تعداد شهدا و اتفاقاتی که افتاد

حاکی از سهم ویژه و برجسته بسیجیان در ایجاد امنیت بود

 

پاسدار قریشی جانشین بسیج سپاه پاسداران ۷ آذر ۱۴۰۲:

با بکارگیری نیروهای اغتشاشگر تلاش کردند که آسیب بزنند عمده میدان‌دار این کار بچه‌های بسیج بودند .ما چه توی جلسه شورای امنیت چه شورای تأمین استانها همیشه مواجه بودیم از خود رئیس شورای تأمین تا فرماندهان مربوطه که بسیجیها حتماً همیشه در صحنه باشند تا این اغتشاش بخوابه. و حضور بسیجیها بود که به اغتشاشی که دشمن طراحی کرده بود برای سال اول کاملاً در اون ناکام ماند. سال جاری هم با وجودی که بنا داشت یک تفاوتی در روشش داشته باشد تفاوتی که داشت نسبت سال قبل این بود که استفاده از گروه‌های ترور گروه‌های انفجار گروههایی که تخریب وسیع انجام بدهند به‌ویژه با استفاده از گروهک‌های ضد انقلاب و سلاحها و مهمات زیادی هم وارد کشور کرده بود.

تعداد نیروها تعداد مجروحان تعداد شهدا و اتفاقاتی افتاد حاکی از سهم ویژه و برجسته بسیجیان در ایجاد امنیت برای کشور بود اون هم با یک ویژگی و یک شرط که بدون سلاح و بدون تجهیزات کافی حتی در حد مقابله با اغتشاش ابتدایی که باید می‌داشتند یعنی لباسهایی که باید می‌داشتند که اگر سنگ خوردند آسیب نبیند اگر مثلا با سلاح ساچمه‌ای شلیک شد آسیب نبینند همینها هم در اختیار بسیجیها نبود.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۷آبان ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c21c96d-2804-4973-82d0-76abf5b392bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات