728 x 90

زود دویچه سایتونگ: با حمله هوایی به یمن، اسراییل پیامی آتشین به رژیم ایران ارسال می‌کند

حمله اسراییل به بندر حدیده یمن
حمله اسراییل به بندر حدیده یمن

زود دویچه سایتونگ آلمان نوشت: با حمله هوایی به یمن، اسراییل پیامی آتشین به رژیم ایران ارسال می‌کند. اسراییل حمله مرگبار پهپاد حوثیهای وابسته به رژیم طرفدار ایران در تل آویو را با حمله هوایی به بندر حدیده در یمن تلافی کرد و همزمان پیامهای هشدار دهنده‌یی به دشمنان خود رژیم ایران و شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان ارسال کرد. در عزم اسراییل برای دفاع از خود در هر جبهه‌یی شک نکنید.

محافل امنیتی اسراییل اعلام کردند همه می‌توانند محاسبه کنند: اگر نیروی هوایی ارتش بتواند به بندر حدیده در فاصله ۱۷۰۰ کیلومتری حمله کند، مطمئناً می‌تواند اهدافی را در تهران نیز که ۱۵۰۰ کیلومتر دورتر است، هدف قرار دهد.

 

اورشلیم پست روز ۳۱تیر با عنوان حمله اسراییل به زیرساخت‌های نفتی یمن هشداری استراتژیک به رژیم ایران نوشت: حمله اسراییل به یک پالایشگاه نفت استراتژیک در یمن بیش از یک حمله تاکتیکی در درگیری پیچیده بین اسراییل و یمن است. این حمله پیامی بدون ابهام به رژیم ایران می‌فرستد: اسراییل می‌تواند خط حیات انرژی خاورمیانه را مختل کند و این کار را خواهد کرد.

این منبع افزود: اسراییل با نشان دادن توانایی خودش در حمله به اهداف مشابه در یمن، در عمل رژیم ایران را متوجه می‌کند که جزیره خارک و سایر زیرساختهای حیاتی می‌توانند در نوبت بعدی قرار گیرند اسراییل با ربط دادن این اقدام به آسیب‌پذیری جزیره خارک، هشداری قوی اعلام می‌کند: چراغ های خاورمیانه را می‌توان خاموش کرد و کسانی که صلح و امنیت منطقه را تهدید می‌کنند با عواقب قابل توجهی روبه‌رو خواهند شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f21ee4b9-0c0a-4b5b-9bf1-24e17736ebcc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات