728 x 90

زمینه‌سازی آخوند روحانی برای غارتگری با فروش واکسن کرونا به‌مردم

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی با دروغ‌درمانی برای توجیه خودداری از واکسیناسیون روز شنبه ۷فروردین در جلسه ستاد حکومتی کرونا گفت: واکسن می‌خریم، بخشی با یک هواپیما می‌آید و هواپیمای دوم که می‌رود، دادستان آن کشور مانع می‌شود. به‌یک کشور سفارش واکسن می‌دهیم، می‌گوید من هنوز از تحریم آمریکا می‌ترسم! پس برخی چیزها در اختیار ما نیست.

رئیس‌جمهور ارتجاع با زمینه‌سازی برای غارتگری فروش واکسن به‌مردم گفت: امروز مصوب کردیم بخش خصوصی بتواند با ارز نیمایی واکسن وارد کند و به‌مردم ارائه کند.

روحانی به تأثیرات مثبت واکسن در کشورها اعتراف کرد و گفت: امروز شاهد تأثیرات مثبت واکسن در کشورهایی که سطح بالایی از واکسیناسیون را داشته‌اند، هستیم. پیک کرونا با توجه به گسترش واکسیناسیون (در جهان) رو به نزول است.

وی افزود: این‌که در اواخر تابستان وضعیت کرونا بهتر شود بستگی به این دارد که چقدر واکسن برسد، که البته خیلی «اگر‌ها» دارد و باید این «اگر‌ها» عملی شود. وی هم‌چنین گفت: سال ۹۹ را با سختی و با فراز و نشیب فراوان در حالی که تحریم ادامه داشت و از طرفی کرونا بود، گذراندیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/addf5f2f-4fb7-4095-b45f-e81140e2e44f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات