728 x 90

رژیم ایران طرح وطن فرو شانه واگذاری چابهار به هند را اجرایی کرد

بندر چابهار
بندر چابهار

حکومت آخوندی طرح وطن فرو شانه‌اش در واگذاری بندر چابهار به هند را اجرایی کرد.

خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا روز ۱۷دی۹۷ اعلام کرد، هند روز دوشنبه مدیریت بندر چابهار در استان سیستان و بلوچستان را به برعهده گرفت و عملیات تجاری هند با پهلوگیری یک کشتی باری قبرسی حامل ذرت در بندر چابهار آغاز شد.

این منبع افزود: این اولین بار است که هند مدیریت یک بندر در خارج از مرزهای خود را به عهده می‌گیرد.

 

جواد ظریف وزیر خارجه حکومت وطن‌فروش آخوندی در هند در پاسخ به سؤال که آیا قرار است به ازای سرمایه‌گذاری هند در چابهار گاز ارزان در اختیار آنها قرار گیرد؟ گفت: پرونده این بحث با طرفهای هندی باز است اما تمایل ندارم که رسانه‌یی کنم.

 

یاد آوری می‌کنیم که این قرارداد که در شهریورماه ۱۳۹۵به امضا رسید، توسط کارگزاران رژیم نیز به قرارداد ترکمانچای تشبیه شد. از جمله علی کرد، عضو مجلس ارتجاع، گفت: این نوع واگذاریها با تاراج بیت‌المال هیچ تفاوتی ندارد. هیچ کار کارشناسی در مورد این اقدام انجام نشده است. این اقدام باعث وابستگی بیشتر به بیگانگان و بیکاری نیروهای بومی خواهد شد. وی افزود: واگذاری بندر چابهار به هندیها و قبل از آن به افغانها، نه تنها رشد اقتصادی را در پی نداشته و نخواهد داشت بلکه مشکلات را دو چندان خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0edb99da-dc44-4f9e-b256-4f05bccfb0bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات