728 x 90

رژیم ایران از شبکه های اجتماعی سوء استفاده می کند

سوء استفاده رژیم ایران از شبکه های اجتماعی
سوء استفاده رژیم ایران از شبکه های اجتماعی

در پی ابتکارعمل «انجمن جهانی اینترنت برای مبارزه با تروریسم» از طریق ‌ اشتراک‌گذاری پایگاه‌ داده‌های خود برای شناسایی ردپای تروریستها، و بسته شدن صدها حساب متعلق به رژیم آخوندی، سایت نشنال اسکاتلند به‌نقل از شاهین قبادی عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران نوشت: رژیم آخوندی ایران، بودجه مالی و نیروی انسانی « قابل توجهی» را طی سالیان برای سوءاستفاده از شبکه‌های اجتماعی با هدف پراکندن اطلاعات نادرست جهت دستیابی به اهدافش اختصاص داده است.

چند روز بعد از بسته شدن صدها صفحه از حسابهای دروغین وابسته به رژیم ایران در فیس‌بوک و توییتر، شاهین قبادی با سایت نشنال گفتگو کرد.

وی گفت:‌ رژیم ایران، اهداف خودش را دنبال می‌کند. این رژیم طی سالیان بودجه مالی و نیروی انسانی قابل توجهی را برای انتشار اطلاعات غلط و دروغ علیه مقاومت ایران اختصاص داده است».

او گفت « برای اینکار آنها از تمامی پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی برای هدف قرار دادن سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت استفاده کرده‌اند.»

 

کمپین سیستماتیک دروغ پردازی رژیم ایران

شاهین قبادی اضافه کرد: کارزار سیستماتیک و گسترده انتشار اطلاعات غلط با استفاده از توییتر، فیس‌بوک، یوتیوب و دیگر پلتفرم‌های‌ شبکه اجتماعی، دستگاه تروریسم رژیم علیه مخالفان را تقویت می‌کند.» او اضافه کرد« در واقع انتشار اطلاعات نادرست پیش‌درآمد عملیاتهای تروریستی رژیم ایران بوده و راه را برای آن هموار می‌کرده است... ».

شاهین قبادی گفت « سیاست استمالتی که توسط غرب در ارتباط با رژیم حاکم بر تهران دنبال می‌شد، اقدامات شریرانه و حتی سوء‌استفاده از شبکه اجتماعی برای اهداف شیطانی رژیم آخوندی را تسهیل کرده است.

او تأکید کرد که زمان آن فرا‌ رسیده تا کارزار ملاها و عواملشان در انتشار اطلاعات نادرست به‌طور کامل افشا شود.»

ایندیپندنت انگلستان نیز در گزارشی نوشت: هکرهای مرتبط با رژیم ایران در حمله به دانشگاههای انگلستان نتایج تحقیقات علنی نشده را به سرقت می‌بردند.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5939485-8761-493d-bca4-7dadf9f1ca20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات