728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

استقبال دکتر آلخو ویدال کوآدراس، از بیانیه ۲۲۰ نماینده پارلمان اروپا

-

دکتر آلخو ویدال کوآدراس
دکتر آلخو ویدال کوآدراس
دکتر آلخو ویدال کوآدراس، رئیس کمیته بین‌المللی در جستجو عدالت در مطلبی در یورواکتیو، از بیانیه 220 نماینده پارلمان اروپا در حمایت از مقاومت ایران استقبال کرد و با اشاره به سرکشی رژیم از پذیرش شرایط جامعه بین‌المللی در مذاکرات اتمی، خواهان حمایت از مقاومت ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی شد. بخشهایی از این مقاله در زیر آورده شده است :
با نزدیک شدن ضرب‌الاجل 31ژوئن برای دستیابی به توافقنامه‌ای بر سر برنامه اتمی رژیم ایران، هیچ نشانه‌ای از آن‌که تهران آماده پذیرش شرایط جامعه بین‌المللی می‌باشد، وجود ندارد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که رهبران کشورهای غربی از اپوزیسیون دموکراتیک ایران و سرنگونی دائمی آخوندها از قدرت، حمایت کنند.
وقتی که 220 نماینده پارلمان اروپا با صدور بیانیه‌یی در این هفته از اپوزیسیون دموکراتیک رژیم ایران حمایت کرده و خواستار آن شدند که توافقنامه احتمالی با رژیم ایران بر سر برنامه غیرقانونی اتمیش شامل بازرسیها از سایتهای نظامی رژیم ایران بشود، وزیر خارجه این رژیم به خشم آمد.
آلخو ویدال کوادراس افزود: من برای 15سال به‌عنوان نایب‌رئیس پارلمان اروپا خدمت کردم و در خلال این مدت بیشتر تمرکز بین‌المللی من بر سر مسأله ایران بوده است. من در این مدت فهمیدم که ترس و نگرانی اصلی رژیم ایران از اپوزیسیون به‌خوبی سازماندهی شده‌اش، یعنی شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران می‌باشد.
با در نظر گرفتن تجاربم، در حالی‌که قویاً از بیانیه مشترک اخیر اعضای پارلمان اروپا استقبال می‌کنم، ولی پاسخ هراسناک رژیم ایران را نسبت به آن پیش‌بینی می‌کردم. اما من از سطح ناراحتی آخوندها از این بیانیه به‌شدت شگفت‌زده شده‌ام چرا که نشان می‌دهد که این رژیم چقدر در بحران و دردسر فرو رفته است.
بر اساس گزارش آژانس خبری رسمی دولتی رژیم ایران با نام ایرنا وزارت‌خارجه رژیم ایران در روز سه‌شنبه بیانیه قانونگذاران اروپایی را به‌عنوان هیستری و دروغ مطبوعاتی بیان شده از طرف مجاهدین خلق عنوان کرد.
رژیم ایران قانونگذار خوشنام و محترم بلژیکی جرارد دپره رئیس کمیته دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا را به‌عنوان کسی که با صدای بلند از دموکراسی در ایران دفاع می‌کند، هدف قرار داده است.
خبرگزاری نیمه رسمی نسیم روز چهارشنبه با اعتراض نوشت که نمایندگان پارلمان اروپا (نامه‌ای) به فدریکا موگرینی مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره ادعاهای بی‌پایه نقض حقوق‌بشر در ایران نوشته‌اند و خواستار حمایت از برنامه مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران برای تغییر دموکراتیک در ایران، شدند.
چرا با یک چنین هیستری از طرف ملاها مواجه هستیم؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e6359d8-25b5-4bf8-9d05-838a430e89d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات