728 x 90

رژیم آخوندی در وحشت از گسترش سلاح در میان مردم و جوانان در نقاط مختلف کشور، یک فوریت مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز را تصویب کرد

عکس از آرشیو
عکس از آرشیو

رژیم آخوندی در وحشت از گسترش سلاح در میان مردم و جوانان در نقاط مختلف کشور، یک فوریت مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز را تصویب کرد. در جریان بررسی این لایحه برخی از اعضای مجلس ارتجاع هراس خود را از ابعاد گسترده در سطح کشور به هلاکت رسیدن مأموران و مهره‌های حکومتی ابراز کردند.

حاجی دلیگانی، مجلس ارتجاع ۶تیر ۱۴۰۲

(طرح دوفوریتی مبارزه با قاچاقچیان و قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز)

«افزایش میزان نگهداری جابه‌جایی و استفاده از سلاح و مهمات غیرمجاز به ما این نکته را یادآوری می‌کنه که قانون فعلی نمی‌تواند پیشگیری بکنه از افزایش اون بلکه ما در این سالهای اخیر افزایش استفاده از سلاح و مهمات غیرمجاز را داشتیم. ». .

«دشمن هم تلاش بکنه که از اونطرف بخواهد امنیت داخلی ما را به نوعی مورد خدشه قرار بدهد از این بابت هم ضرورت داره که ما بیشتر توجه بکنیم اون راههای نفوذی که دشمن می‌توانه با وارد کردن سلاح با وارد کردن مهمات غیرمجاز تشدید بکنه درگیریها را یا افزایش خشونت بدهد را اینها را جلویش را بگیریم... برخی از شهدایی که در این سالهای اخیر ما تقدیم کردیم نشانه این هست که به‌هرحال ما بایستی موضوع سلاح و مهمات غیرمجاز را بیشتر از اون بهش توجه بکنیم و تلاش بکنیم تشدید بکنیم دقت بکنیم. ». .

 

عضو دیگر مجلس ارتجاع ۶تیر ۱۴۰۲:

«الآن ببینید در برخی از استانها مثل استانهای مرزی استانهای جنوبی الآن مردم گله‌مند هستند این وضعیت ناامنی که داره اتفاق می‌افته شهدای نیروی انتظامی شهدای امنیت شهدای سپاه شهدایی که الآن برای حفظ امنیت این کشور جان‌شان را روزانه دارن از دست می‌دن عمده اینا از همین سلاحهای غیرمجاز است این ناامنی که احساس روانی برای مردم به‌وجود آورده یک بخشی‌اش به‌دلیل وفور سلاح غیرمجاز است خب ما در این دو فوریت خواستیم که یک مقداری تشدید بشه».

 

احمدی، مجلس ارتجاع ۶تیر ۱۴۰۲

«همکاران عزیز توجه بفرمایید در اغتشاشاتی که سال‌های اخیر اتفاق می‌افته در اتفاقاتی که در روزهای اخیر ما می‌بینیم تعداد شهدا و مجروحان اخیرچه کسانی هستند؟ آیا با سلاح گرم اینها شهید شدند؟ با سلاح گرم مجروح شدن یا با سلاح سرد حتماً با سلاح سرد است اگر چه در کنارش ما کسایی که به‌شهادت رسیدن با سلاح گرم هم داریم ولی به ندرت هستند بیشترین آسیب‌های روانی بیشترین آسیب‌هایی که به جامعه وارد شد با سلاح سردی که به جوانان ما به بسیج و پلیس و آمران به معروف و ناهیان از منکر حمله‌ور شدند با سلاح سرد بود»

سرگزی، مجلس ارتجاع ۶تیر ۱۴۰۲

«محمد سرگزی نماینده مجلس: می‌بینیم در سال‌های اخیر به جهت ایجاد موضوعات و فضاهای جدید در کشور میزان جرایم مرتبط با حمل سلاح در کشور افزایش جدی پیدا کرده و هم‌چنین جرایم مرتبط با نگهداری و خرید و فروش سلاح امروز با توجه به گزارشهای رسمی در برخی از استانها تا هفتاد درصد این جرایم افزایش پیدا کرده و در یکی دو سال اخیر وقتی به آمارهای ابتدایی سال و بخشی اون نگاه می‌کنیم بعضاً می‌بینیم ۳۰هزار سلاح غیرمجاز فقط در یک بازه کوتاه دو ماهه توسط مجموعه‌های نظامی و انتظامی کشف شده تازه این بخشی از سلاحی است که وارد کشور می‌شه».

(خبرگزاری دانشجو رژیم ۶تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/279a17cb-1cfd-4288-8795-88bc7aae644b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات