728 x 90

رویترز: پهپادهای اوکراینی با حمله در خاک روسیه، هواپیماها را در فرودگاه منهدم کردند

حمله پهپادهای اوکراینی به فرودگاههای روسیه
حمله پهپادهای اوکراینی به فرودگاههای روسیه

رویترز در گزارشی به‌تاریخ چهارشنبه هشتم شهریور خبر از حمله پهپادی اوکراین به شش منطقه در خاک روسیه و انهدام هواپیماهای روسی در فرودگاه این کشور داد.
به گزارش رویترز، پهپادهای اوکراینی روز چهارشنبه در یکی از گسترده‌ترین رگبارهای کمپین کیف برای برگرداندن اوضاع به جانب مسکو اهدافی را در حداقل شش منطقه در اعماق روسیه، از جمله فرودگاهی که در آن هواپیماهای ترابری نظامی بود را مورد حمله قرار داده و منهدم کردند.
رویترز در ادامه گزارش خود می‌نویسد: «مقامات روسی حملات به اهدافی در مناطق پسکوف، بریانسک، کالوگا، اورلوف، ریازان و مسکو را توصیف کردند. وزارت‌خارجه روسیه گفت که این حملات بی مجازات نمی‌ماند و پهپادها بدون کمک غرب نمی‌توانستند تا این حد به خاک روسیه برسند. در شمال روسیه، بیش از ۶۰۰کیلومتر (۴۰۰مایل) از اوکراین، آتش‌سوزی عظیمی در یک فرودگاه نظامی در شهر پسکوف، جایی که چتربازان نخبه در آن مستقر هستند، شعله‌ور شد.

خبرگزاری تاس گزارش داد که حداقل چهار فروند هواپیمای ترابری غول پیکر ایل-۷۶ آسیب دیده‌اند که دو فروند از آنها شعله‌ور شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae51406b-4db4-4aec-8871-77004eb393a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات