728 x 90

رویترز: مذاکرات وین روز جمعه با ملاقاتهای رسمی پایان می‌یابد

مذاکرات وین
مذاکرات وین

رویترز روز جمعه ۱۲آذر به‌نقل از مقامات شرکت‌کننده در مذاکرات وین نوشت: مذاکرات اتمی رژیم ایران روز جمعه با ملاقاتهای رسمی پایان می‌یابد.

رویترز نوشت: مقامات اروپایی و رژیم ایران اعلام کردند، دور هفتم مذاکرات غیرمستقیم رژیم ایران و آمریکا در مورد احیای توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ ایران که این هفته آغاز شد، روز جمعه با نشست رسمی طرفهای باقی مانده در این توافق پایان می‌یابد.

نشست ایران، فرانسه، آلمان، انگلستان، روسیه و چین در قالبی به نام کمیسیون مشترک، که دور قبلی مذاکرات را به پایان رسانده است، برگزار می‌شود. مقام ایرانی گفت، این نشست حوالی ظهر (۱۱صبح به وقت گرینویچ) برگزار می‌شود. دیپلمات اروپایی گفت: هدف، از سرگیری مذاکرات در هفته آینده است.

یک مقام رژیم ایران نزدیک به مذاکرات به رویترز گفت: «اروپایی‌ها می‌خواهند برای رایزنی به پایتختهای خود بازگردند... ما آماده‌ایم برای گفتگوهای بیشتر در وین بمانیم».

در چهارمین روز از مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و رژیم ایران برای بازگرداندن کامل هر دو کشور به توافق، هر دو کشور نسبت به احتمال بازگرداندن توافقی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال۲۰۱۸ آن را ترک کرد، بدبین به‌نظر می‌رسیدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a967a8d-f225-4d1e-a9e2-c930186c6b9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات