728 x 90

رویترز: بیش از ۱۵۰حمله عوامل نیابتی رژیم ایران به منافع آمریکا

پرتاب موشک - عکس از آرشیو
پرتاب موشک - عکس از آرشیو

خبرگزاری رویترز در گزارشی به تاریخ دوشنبه ۹بهمن و در واکنش به حمله پهپادی به پایگاه نیروهای آمریکایی که منجر به مرگ سه تن و مجروح شدن دهها تن دیگر شد، نوشت: «نیروهای شبه‌نظامی وابسته به تهران از ۱۵مهر، بیش از ۱۵۰مرتبه به منافع آمریکا در خاورمیانه حمله کرده‌اند که دست‌کم ۸حمله باعث صدمه به نیروهای آمریکایی شده است».
رویترز در گزارش خود با اشاره به حضور سربازان آمریکایی در عراق و سوریه اضافه می‌کند: «این نفرات به هدفی برای حملات مخرب گروه‌های مورد حمایت جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند».
رویترز در انتهای گزارش خود با بررسی واکنش‌ها در قبال آخرین حمله که منجر به مرگ و جراحت شماری از نیروهای آمریکایی شد می‌نویسد: «حملات روز یکشنبه ۲۸ ژانویه با واکنش گسترده سیاسیون آمریکایی روبه‌رو شد. شمار زیادی از جمهوری‌خواهان، دولت جو بایدن را به انفعال در برابر جمهوری اسلامی و گروه‌های نیابتی مخرب تحت حمایتش متهم کردند و خواستار پاسخ و حمله سریع و مستقیم به تهران و مواضع جمهوری اسلامی شدند.
جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا هم گفت به این تهاجم پاسخ خواهیم داد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8951e4c7-5ac9-4554-981c-affcebaf0141"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات