728 x 90

رویترز: ایران بالاترین میزان مرگ و میر کرونا

ایران بالاترین میزان مرگ و میر کرونا
ایران بالاترین میزان مرگ و میر کرونا

رویترز: بالاترین میزان مرگ و میر کرونا در ایران، شمار فوتیها در روز به ۲۰۰نفر رسیده است این آمار در بدترین شرایط پاندمی در فروردین شمار فوتیها ۱۵۸نفر بود. با برداشتن محدودیتها از فروردین تعداد مبتلایان و مرگ و میرها در ایران به‌شدت افزایش یافت.

روز سه‌شنبه آمار وزارت بهداشت نشان داد، ایران بالاترین تعداد مرگ ومیر از کووید ـ ۱۹ طی ۲۴ساعت را ثبت کرده است. ۲۰۰ مرگ و میر گزارش‌شده در روز سه‌شنبه بیش از رکورد قبلی در روز یکشنبه یعنی ۱۶۳کشته در یک روز بود. سخنگوی وزارت بهداشت شمار قربانیان را ۱۱هزار و ۹۳۱نفر اعلام کرده است.

در پی برداشتن تدریجی محدودیت‌هایی که از اواسط آوریل - اواخر فروردین - آغاز شد، تعداد مبتلایان روزانه و مرگ و میرهای جدید به‌شدت افزایش یافته است.

ایران یکی از بدترین تعداد مبتلایان در اوایل پاندومی را داشت. بیشترین تعداد مرگ و میرهای ثبت شده در یک روز در مرحله اول یعنی در ۱۵آوریل -۲۷فروردین - ۱۵۸نفر بود که اکنون به ۲۰۰نفر رسیده است. (‌خبرگزاری رویترز: ۱۷ تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5eb65aac-c565-4aa1-b93b-f09d00c7dee3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات