728 x 90

روزنامه عکاظ عربستان: اختلافات آخوندها افزایش می‌یابد

روزنامه عکاظ عربستان
روزنامه عکاظ عربستان

روزنامه عکاظ عربستان روز یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ در گزارشی از تظاهرات واشنگتن می‌نویسد:

صدها نفر از مخالفان ایرانی در واشنگتن خواستار تغییر رژیم آخوندی شده و در جریان تظاهراتی(جمعه) جنایت این رژیم در سراسر کشور را محکوم نمودند.معترضان پرچمها و عکسهای مریم رجوی رهبر مجاهدین خلق را در دست داشتند و «تغییر رژیم الآن» را فریاد می‌زدند.

مایکل پاسی یک مهندس ایرانی آمریکایی گفت: «رژیم ایران جنایتهایی را علیه مردم خود مرتکب شده و این رژیم، ایران را ویران ساخته است» وی «اعدام و شکنجه و صدور ترویسم» توسط رژیم تهران را محکوم نمود».

پاسی ادامه داد:« من سیاست دونالد ترامپ را صددرصد تأیید می‌کنم».

از طرف دیگر مینا انتظاری گفت: «ما خواهان جدایی دین از دولت هستیم» و خاطرنشان نمود که ۷سال را به‌عنوان زندانی سیاسی در زندان گذرانده و الآن در ایالت آریزونا به‌سر می‌برد. وی افزود:‌ «ما خواهان آزادی مردم هستیم».

دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا محکوم کردن «نبودن آزادیها» در ایران و همچنین آنچه آنرا تأثیرات بی‌ثبات کننده و مضر ایران در خاورمیانه می‌نامد، را متوقف نمی‌کند.

ترامپ برای خفه کردن اقتصاد ایران تحریم‌هایی را علیه تهران باز گرداند.بسیاری از ناظران بر این باورند که این استراتژی به سمت تغییر رژیم پیش می‌رود. ولی واشنگتن می‌گوید تمایلی جز تغییر در سیاست ایران ندارد...

 

بیشتر بخوانید

لازم به یادآوری است روز جمعه ۸ مارس روز جهانی زن (۱۷ اسفند ۹۷) تظاهرات و راهپیمایی ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت از سراسر آمریکا در واشنگتن بر گزارشد.

در این تظاهرات که با اجتماع و گردهمایی در میدان فریدام پلازا آغاز و با راهپیمایی به طرف کاخ سفید ادامه یافت، شرکت‌کنندگان و سخنرانان حمایت خود را از مقاومت و قیام مردم ایران و برنامه ده ماده‌ای خانم رجوی برای ایران فردا اعلام کردند.

 

سخنرانان این گردهمایی عبارت بودند از:

شیلا جکسون لی، عضو برجسته کنگره آمریکا

لیندا چاوز، مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید و رئیس مرکز فرصتهای برابر

آدام ارلی، سفیر پیشین آمریکا در بحرین و سخنگوی سابق وزارت‌خارجه آمریکا

پهلوان مسلم اسکندر فیلابی

شکوفه شریف و هستی حسامی

براد شرمن نماینده کنگره آمریکا و از اعضای ارشد کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان نیز طی پیامی به شرکت‌کنندگان در تظاهرات واشنگتن به‌ مناسبت روز جهانی زن حمایت و همبستگی خود را با مقاومت و قیام مردم ایران ابراز کرد

 

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی طی پیامی، به گردهمایی و تظاهرات واشنگتن در روز ۸ مارس، روز جهانی زن را تبریک گفت:

پیام مریم رجوی به تظاهرات روز ۸مارس در واشنگتن

 

شرکت‌کنندگان و سخنرانان تظاهرات روز ۸ مارس در واشنگتن، ضمن محکوم کردن سرکوب مردم ایران توسط رژیم آخوندی، و حمایت از کانون‌های شورشی و قیام مردم ایران برای آزادی، انتصاب آخوند رئیسی عضو هیأت مرگ در قتل‌عام ۳۰۰۰۰زندانی سیاسی در سال ۶۷ توسط خامنه‌ای به ریاست قوه قضاییه رژیم آخوندها، را به‌عنوان عکس‌العمل دیکتاتوری ضدبشری آخوندی در قبال اعتلای جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام در سطح داخلی و بین‌المللی، به‌شدت محکوم کردند و خواستار محاکمه خامنه‌ای و رئیسی به جرم جنایت علیه بشریت در قتل‌عام ۶۷ شدند. آنان در سخنرانیهای خود، از برنامه ده ماده‌ای مریم رجوی برای آیران آینده و از یک ایران آزاد و دموکراتیک و یک جمهوری مبتنی بر جدایی دین و دولت حمایت کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b183af84-2ba7-4904-9c9d-3dfec88153d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات