728 x 90

روزنامه حکومتی همدلی: خشونتهای خیابانی نسبت به طــلاب و روحانیون افزایش پیدا کرده است

گوشمالی آخوندهای حکومتی - عکس از آرشیو
گوشمالی آخوندهای حکومتی - عکس از آرشیو

روزنامه حکومتی همدلی ۱۰ اردیبهشت  با اذعان به خشم مردم از رژیم نوشت: «مردم مشکلات را از چشم روحانیان می‌بینند و به همین دلیل با آنان برخورد خشن می‌کنند.

 در ادامه نوشت «خشونتهای خیابانی نیز نسبت به طــلاب و روحانیون نیز افزایش پیدا کرده است. تعرض به روحانیت قابل تأمل است، به ویژه اینکه این خشونتها از خشونت کلامی گذشته و به خشونت فیزیکی در حد اقدام به قتل رسیده است.»

همچنین در گزارش همدلی آمده است: وقتی اغلب مسئولان از روحانیت تشــکیل شده اســت، بنابراین برخی از مردم مشــکلات را از چشــم روحانیان می‌بینند و آنــان را به‌عنوان مقصــران وضع موجود می‌شناســند؛ بنابراین به خود اجازه اهانت یا برخوردهای خشن با آنان را می‌دهند.

 

خاطرنشان می‌شود روز شنبه ۹ اردیبهشت فردی با خودرو به دو آخوند حکومتی در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله و پس از مصدوم کردن آنها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد.

همچنین روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت آخوند عباسعلی سلیمانی عضو خبرگان ارتجاع و نماینده سابق خامنه‌ای در سیستان و بلوچستان با رگبار یکی از مأموران حفاظت بانک در بابلسر به هلاکت رسید.

 

همچنین روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی سراوان در یک تهاجم مسلحانه به هلاکت رسید.

متعاقباً نیروی تروریستی قدس مرگ زن وی در بیمارستان را در اثر جراحات وارده پس از اصابت گلوله اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه ۱۰اردیبهشت گفت: در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز پاسدار سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی انتظامی سراوان در حالی که با خانواده‌اش در تردد بودند، ترور شد.

پاسدار جلیلیان ضایعه هلاکت رئیس آگاهی سراوان را به خامنه‌ای تسلیت گفت.

به قرار اطلاع یک اکیپ از استانداری به سراوان رسیده و دو اکیپ دیگر از انتظامی و آگاهی استان و هم‌چنین اداره کل اطلاعات استان به سراوان رفتند تا در مورد هلاکت رئیس آگاهی و علت آن به تحقیق بپردازند. جلسه تحقیقات بعدازظهر یکشنبه با حضور فرماندار سراوان برگزار شد. گفته می‌شود پاسداران نیروی انتظامی در وحشت و اضطراب به‌سر می‌برد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37472d18-4e08-456c-80b6-141dfaeceb2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات