728 x 90

روزنامه حکومتی جمهوری: از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند

قیام سراسری مردم ایران - شهریور ۱۴۰۱
قیام سراسری مردم ایران - شهریور ۱۴۰۱

وحشت رژیم آخوندی از ارتش گرسنگان

روزنامه حکومتی جمهوری:

از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند

روزنامه حکومتی جمهوری در شماره ۲۵تیر خود با عنوان «از تقسیم فقر میان مردم بترسید» به سران رژیم هشدار داد و نوشت: رسم حکمرانی اسلامی این نیست که لقمه‌های چرب و نرم را اصحاب قدرت میان خودشان تقسیم کنند و به مردم بگویند صبر داشته باشید، یک وعده غذا کمتر بخورید و به دوران اشکنه خوردن برگردید.
این درست نیست که عده‌یی از مردم به‌دلیل مشکلات شدید اقتصادی در تنگنای معیشتی باشند و نتوانند به اندازه کافی گوشت، مرغ، لبنیات و میوه بخورند ولی تعداد قلیلی به‌خاطر نزدیک بودن به مبادی قدرت از پاداش‌های میلیاردی، حقوق‌های نجومی و بهانه‌هایی از قبیل شایستگی برای در اختیار داشتن موقوفات برخوردار باشند.

مردم از شعار شنیدنها خسته شده‌اند و برای مثقال ذره‌یی عمل دلتنگی می‌کنند. فکر نکنید صبر مردم بی‌پایان است. از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند. اگر به رسالت دینی و قانونی خود که خدمت به محرومین و اجرای عدالت است عمل نمی‌کنید، لااقل برای بقای خودتان و حکمرانی‌تان فکری بکنید. آنچه مردم حاضر نیستند تحمل کنند تبعیض است. مردم نمی‌پذیرند در کشوری با این‌همه ثروت و امکانات، عده‌یی به آلاف و الوف برسند و میلیون‌ها خانواده شاهد تقسیم فقر میان خودشان باشند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/828e82df-fc74-4594-856e-1c3dddb388c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات