728 x 90

آرمان: واکسن پولی و مرگ فقرا با کرونا

کرونا در دزفول
کرونا در دزفول

روزنامه حکومتی آرمان روز پنجشنبه ۲اردیبهشت درباره تجارت واکسن کرونا نوشت: در حالی که رکورد مرگ کرونا در بهشت زهرای تهران شکسته شد! چرا از این سردرگمی اجتماعی که این‌بار طرف حساب مـردم «مرگ» است، راه نجاتی نیست؟... هنوز که قیمت واکسن کرونای نرسیده در کشور از «رایگان» بودن به ۲۰۰ تا ۲۵۰هزار تومان رسید، بدون شک در بازار سیاه با ۱۰ تا ۱۰۰برابر افزایش قیمت به راه خواهد افتاد... در این میان فقرا برای نداشتن پول خرید واکسن کرونا می‌میرند و ثروتمندان بر ثروت‌شان افزوده می‌شود.

شرایط بحرانی و اضطراری کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول

روزنامه حکومتی ایسنا نیز در این روز به وضعیت بحرانی در دزفول اشاره کرد و نوشت: به‌گفته مدیر بیمارستان بزرگ دزفول در حال حاضر تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان فوق‌العاده افزایش یافته است و تمام بخش‌های بیمارستان، درگیر کرونا هستند. هم‌چنین به‌گفته فرماندار رژیم در دزفول، وضعیت کاملاً قرمز و اضطراری است؛ اکنون ظرفیت تخت‌های بیمارستان کاملاً پر شده است و در راهروهای بیمارستان برای بیماران تخت ایجاد شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c66f4ab5-3887-44cf-9311-d18111e2e1b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات