728 x 90

روزنامه حکومتی آرمان: هر زمان احتمال دارد آتش زیر خاکستر قیام آبان ۹۸ شعله بگیرد

قیام سراسری آبان ۹۸ - شیراز
قیام سراسری آبان ۹۸ - شیراز

یک وکیل دادگستری به نام احمدی در روزنامه حکومتی آرمان ۳۰اردیبهشت نوشت: «وضعیت به‌گونه‌یی است که هر زمان احتمال دارد این آتش زیر خاکستر شعله بگیرد. وقایع آبان ماه ۹۸، از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نخواهد شد. هر چه برخورد با این پدیده سلبی‌تر باشد و مسئولان گامی در راستای شفاف‌سازی و رفع ابهامات برندارند، سؤالات بیشتری در ذهن مردم ایجاد خواهد شد».

روزنامهٔ حکومتی آرمان ۳۰اردیبهشت در مطلب دیگری نوشت: «از تعداد جان باختگان گرفته تا نحوه رفتار با بازماندگان اتفاقات آبان۹۸ سؤال‌های متعدد وجود دارد مسأله مهم آن است که پرسش‌های آبان ماه به پرسش‌هایی تاریخی بدل شده و تا زمانی که پاسخ‎هایی مستدل برای آن ارائه نشود، این پرسش‌ها در حافظه تاریخی جامعه ایرانی مطرح خواهد بود».

خامنه‌ای روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در دیدار با عوامل خود در دانشگاه در وحشت از قیام گفت:

«دشمن از نحوه‌ٔ اعتراض شما اعتراض به نظام را تلقّی می‌کند یا القا می‌کند که این اعتراض به نظام بود؛ این را نگذارید؛ این را جدّاً مانع بشوید و نگذارید که دشمن چنین فرصتی پیدا کند که از مطالبه‌ٔ شما، از اعتراض شما یک چنین تلقّی‌ای به دست بیاورد یا چنین تلقّی‌ای را بتواند به مخاطب القا کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/230e57b2-5b43-438a-b8de-4d210e6a6490"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات