728 x 90

روحانی: امروز هم یک چیزی شبیه روزهای جنگ است!

آخوند روحانی
آخوند روحانی

تلویزیون شبکه خبر رژیم روز شنبه اول شهریورماه صحبت‌های آخوند روحانی را پخش کرد که گفت: می‌دانیم که جنگ و عملیات چه روزهایی هست امروز هم یک چیزی شبیه آن روزهاست بنابراین هی که ما می‌رویم جلو ضمن این‌که برخی از ابعاد روشن می‌شود بخش تاریک این داستان هنوز زیاده امروز هم یک چیزی شبیه آن روزهاست. بنابراین هی که ما می‌رویم جلو ضمن این‌که برخی از ابعاد روشن می‌شود بخش تاریک این داستان هنوز زیاده به‌هرحال باز هم نیاز به فداکاری داریم نیاز به ایثار داریم حالا ممکن است خمپاره دشمن یا کاتیوشای دشمن یا بمب دشمن نزدیک ما نباشد اما در عین‌حال وقتی یک جایی این همه بیمار جمع شدند مثبت آنها هم مجموعه آنها را می‌شود تبدیل کرد به یک مرز بسیار خطرناک شبیه آن خطرهایی که در میدان جنگ ما شاهد آن بودیم.

آخوند روحانی در ادامه افزود: نکته دومی که می‌خواهم تأکید بکنم مسأله برگزاری آزمونهای سراسری بود واقعاً برای ما سخت بود. کنار من یک وقتی یکی از مسئولان به من تلفنی می‌گفت که فلانی بگذارید کنار این چیه حالا این همه بحث می‌کنید حالا یک سال دیرتر حالا تعبیر او بود می‌گفت یک سال دیرتر بله می‌شود این را گفت که یک سال دیرتر.

از طرف دیگر اگر ما نمی‌توانیم یک آزمون برگزار کنیم پس چطور می‌توانیم در این ویروس بگوییم مغازه‌ها باز باشد پس چطور در این ویروس می‌توانیم بگوییم که ادارات باز باشد.

خب این آزمون هم مثل همانها است البته خوب کار مهم است برای این‌که شما یک‌مرتبه یک جمعیت عظیمی را در سالنهای متعدد جمع می‌کنید و اینها می‌خواهند امتحان بدهند اگر مراقبت نشود کاملاً نگرانی درست است این نگرانی وقتی مرتفع می‌شود که مراقبت کامل بشود. اگر این دستورالعمل‌ها را کنار بگذاریم بله موج سوم هم داریم، دستورالعملها را کنار نگذارید به احتمالی ممکن است نداشته باشیم.

خیلی برای ما مهم هست که ماه محرم پرشوری را بگذرانیم و بعد از عاشورا وقتی یک هفته دو هفته می‌گذرد در این نمودارهایی که شما می‌کشید هیچ جا نبینیم پیک جدید را.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9e70f36-cecd-414c-aa30-770dba8e39b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات