728 x 90

رسانه حکومتی؛ حکمرانان مملکت بپذیرند سیلی تبریز، باطن یک ظاهر است

 سیلی خوردن استاندار رژیم
سیلی خوردن استاندار رژیم

روزنامه حکومتی آرمان در واکنش به سیلی خوردن استاندار رژیم در مراسم معارفه که ناشی از خشم و نفرت اجتماعی به دستگاه حاکم است نوشت: سیلی تبریز به‌نوعی برآمده از خشم فرو خورده و انواع و اقسام تبعیض‌ها و هم‌چنین خواست و مطالبات به‌حق عوام است (روزنامه حکومتی آٰرمان ۴آبان).

آرمان با اعتراف به نفرت عمومی در زیر پوست جامعه نوشت ... حکمرانان مملکت بپذیرند سیلی تبریز، باطن یک ظاهر است. پس حکمرانان بپذیرند، ادبیات غالب زیر پوست جامعه به تعبیری واقعیت اصیل عدم توجه جدی به خواست و مطالبات و نیازهای به‌حق جامعه، تولید انباشت خشم، افسردگی و ناامیدی خواهد کرد. سیلی تبریز نشان داد به هیچ عنوان نباید به خواست و مطالبات عوام بی‌تفاوت بود. بنابراین نکته کلیدی و مهم این است که اگر حکمرانان جوامع بخواهند هر چیزی را به‌زور و جبر به جامعه تحمیل کنند، در نقطه‌ای از زمان و مکان، جامعه آن را پس می‌زند و به تعبیری پس می‌دهد.

روزنامه حکومتی ستاره صبح ۴آبان، نیز در همین رابطه نوشت: «شاید استقبال مردم از فیلم منتشر شده از مراسم معارفه استاندار جدید و ماجرای سیلی خوردن زیاد نیاز به کاوش نداشته باشد. خروجی بی‌اعتمادی که از انتخابات اخیر نشات می‌گیرد همین نوع کنش‌ها است. وقتی حدود ۶۰درصد مردم تصمیم می‌گیرند در انتخابات شرکت نکنند و مشارکت مردم زیر ۴۸درصد است، یعنی مردم بی‌اعتماد هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3f6576d-1385-4adf-9db6-db8293e0dd4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات