728 x 90

رئیس‌جمهور ورشکسته رژیم و اعتراف به‌انتصابی بودن انتخابات

رئيس جمهور ورشکسته رژیم
رئيس جمهور ورشکسته رژیم

رئیس‌جمهور ورشکسته رژیم ضمن یقهدرانی برای حذف کاندیداهای باند خودش، بار دیگر به‌انتصابی بودن انتخابات رژیم اعتراف کرد.

انتخاباتی که در روزهای اول مشروطه توسط  آرا و رأی مردم بود کم کم به‌جایی رسید که در میان جمعی و درباری، افراد منتخب می‌شدند و  آنگاه تشریفات انتخاباتی در  کشور انجام می‌گرفت. از قبل همه می دانستند چه کسانی به‌ مجلس شورای ملی خواهند رفت و نمایندگان همه حوزه‌های انتخابیه روشن بود.

آخوند روحانی هفته گذشته نیز طی سخنانی در جمع استانداران و فرمانداران رژیم و در تصفیه حساب با باند رقیب به‌ تقلبهای اتاق تجمیع آرا در نمایشهای انتخاباتی نظام ولایت فقیه اذعان کرد.

من که نمی‌پسندم این شکلی که الآن ما صندوق آرا داریم، حالا دیگه چاره نداریم هر چه هم با آقای وزیر کشور در هر دوره‌ای تأکید کردیم به‌هر حال نشد که این انتخابات را الکترونیکی کنیم، افغانستان هم این کار را کرد این کار را بکنیم این‌ که چیزی نیست آخر این چیست دومرتبه روی ورقه بنویسد دومرتبه در صندوق بیندازد و باز یکی می‌خواند، یکی علامت می‌زند و معلوم نیست آن چه چیزی را می‌خواند و  این کجا را علامت می زند. بعد همه که علامت زدیم یاحسین تجمیع. و  آخر که می خواهند تجمیع کنند چه بساطی پیش می‌آید آنجا باید مراقب و مواظب باشیم خیلی از انتخابات در تجمیع مشکل پیدا می‌کند.

شماها که در جلسات خصوصی خود می‌گویید مجلس بعدی صددرصد مال ما هست و  اگه مال شماست چرا غصه می‌خورید؟ شما که اینجوری در اتاق فکر گفتید مجلس بعدی صددرصد مال ماست الحمدالله مال شماست اگر مال شماست بگذارید یک رقابت شکل بگیرد مشارکت بالا برود مجلس هم مال شما باشد، نوش جان شما. ما در این داستان اصلاً مشکل نداریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34572d29-759b-4465-b93d-56b8e9e62ddf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات