728 x 90

رئیس‌جمهور ارتجاع و اعلام تعطیلی شهرها با کمک ناچیز ماهانه صد هزار تومان برای هر نفر

حسن روحانی رئیس جمهور ارتجاع
حسن روحانی رئیس جمهور ارتجاع

آخوند روحانی:

اگر مراعات بکنیم دو هفته تعطیلی ممکن است بشود ۱۰روز!

اصلا این تعطیلات برای این بود که بگوییم مسأله ویروس کرونا

خیلی جدی است

آخوند روحانی: «از اوایل اردیبهشت که فشار کم شده بود بر مردم تا امروز یک عددی حدود ۵-۶ ماه می‌گذرد که از آنزمان تا حالا و در این مدت متأسفانه ما مواجه شدیم به موج دوم کرونا در برخی از استانها و اخیراً هم مواجه شدیم با موج سوم کرونا که تصمیم گرفتیم بر تعطیلی هوشمند شهرها وابسته به شرایطی که شهرها دارند و محدودیت‌هایی که آنجا ایجاد میشه ... ... ... ما همه اصول را مراعات کنیم برای این‌که فشار اقتصادی بر کسب و کارها و فعالیت‌های اقتصادی که از امروز داریم ایجاد می‌کنیم این فشارها هر چه سریع‌تر کم بشود چون ما همه‌مان اگر مراعات بکنیم این دو هفته ممکن است بشود ۱۰روز خدای نکرده اگر مراعات نکنیم در این دو هفته هم ما به نقطه مطلوب خودمان نرسیم.

حالا برای این‌که این تعطیلات و این محدودیتها بتواند ما را به هدف برساند الزاماتی دارد:

اولین الزاماتش مسئولیت‌پذیری آحاد مردم است یعنی اصلاً این تعطیلات برای این بود به مردم بگیم آقا این مسأله ویروس کرونا خیلی جدی است پیامش فقط این بوده که این خیلی جدی است ... . .

مسأله دوم از الزامات ضمانت اجرای مصوبات است خب حالا ما مصوبات زیادی را تصویب کردیم همین امروز هم یک مصوباتی را تصویب کردیم این مصوبات اگر اجرا نشود این‌که رو کاغذ بیاید مرکب روی کاغذ که تاثیری ندارد یعنی کاری نمی‌کند ... ... . . امروز یک پیشنهادی در جلسه مطرح شد که بنا شد قرارگاه رویش بررسی بکند و اون این‌که الزام بشوند همه افراد وقتی می‌آیند در جامعه باید کارت ملی‌شان همراهشان باشد یا یک کارت شناسایی معتبری که رویش شماره ملی طرف هم هست اگر این‌چنین باشد اونوقت یک اقدامات بسیار خوبی انجام می‌گیرد برای این‌که فرد مبتلا را نگذاریم وارد سیستم حمل و نقل بشود ... ...

مسأله سوم، الزام سوم لزوم همکاری همه دستگاههای دولتی و غیردولتی است... ...

الزام چهارم کمکهای خیرین محلات مساجد بسیج و همه آنهایی است که حتی ثمن ها آنهایی که آماده‌اند کمک کنند همه آنها باید بیایند هلال احمر همه اینها باید بیایند کمک کنند ... ... . حالا که ما گفتیم مردم دو هفته نیایند کسب و کارشان تعطیل بشه فعالیت اقتصادی‌شان تعطیل بشه در حدی که ما توان داریم در حدی که ما امکان داریم مردم را یاری بکنیم و کمک کنیم به همین دلیل امروز مصوب شد که برای حدود ۳۰میلیون نفر ۲۹ و ۷ دهم نزدیک ۳۰میلیون نفر ماهانه برای ۴ماه تا پایان امسال در هر ماه ۱۰۰هزار تومان به آنها بدهیم بلاعوض و هم‌چنین برای این ۱۰میلیون و خرده‌ای خانواده برای اینها هم یک وام یک میلیون تومانی مقرر شد در اختیار آنها قرار بگیره». (تلویویزیون شبکه خبر رژیم ۱آذر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f8f6c05-6b36-411c-b878-6eb9e9c2f18d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات