728 x 90

رئیسی جلاد در پاسخ به حملات سرکردگان رقیب: در تحلیل اغتشاشات اخیر رهبری گفت کشور در حال پیشرفت است

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

رئیسی جلاد در پاسخ به حملات سرکردگان رقیب:

در تحلیل اغتشاشات اخیر رهبری گفت کشور در حال پیشرفت است

بعضی‌ها در این پیشرفت تردید می‌کنند

ایران قوی یک جلوه‌اش تولید موشک فتاح است

امروز تجارت ما در چهل ساله گذشته رکورد زده

۵۳ میلیارد دلار تجارت ایران است

اینها پیشرفت نیست؟ چرا بعضی‌ها نمی‌بینند؟

ما در این فضا صدای شهید مدنی را می‌شنویم

به شهدای عزیز عرض می‌کنیم

تا نفس در جان ماست در مسیر شما گام خواهیم برداشت

اشاره رئیسی به مدنی، سر آخوند اعدامها در تبریز، امام جمعه و نماینده خمینی، آخوند دژخیم مدنی است که در ۲۰شهریور ۱۳۶۰ توسط قهرمان مجاهد خلق مجید نیکو در یک عملیات انتحاری با ۱۷ پاسدار محافظش کیفر یافت.

رئیسی جلاد:

ما در این فضا صدای شهید مدنی را که طنین‌افکن است می‌شنویم.

تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار

رئیسی جلاد در تبریز ۱۸خرداد ۱۴۰۲

شهدای بزرگ محراب که از این خطه آثار و برکات بسیاری رو نشر دادند به همه ادای احترام کنم

رهبری انقلاب در یک تحلیل جامع در چهاردهم خرداد در کنار ملجأ نورانی امام فرمودند به این دو اصل همواره باید توجه کرد یک ایمان دو امید این دو هم رمز ماندگاری انقلاب اسلامی شده است هم رمز قدرتمندی نظام اسلامی شده هم رمز شکست دشمنان انقلاب اسلامی

در تحلیل اغتشاشات اخیر رهبری معظم انقلاب در یک تحلیل جامع فرمودند کشور در حال پیشرفت است بعضی‌ها در این پیشرفت تردید می‌کنند وقتی دشمن رسماً اعلام می‌کنه سخنگوی کاخ‌سفید فشار حداکثری به ایران و تحریم‌ها شکست‌خورده است شما چرا ناراحتید؟ (شعار مرگ بر آمریکا)

به چند مرکز سرکشی کردیم ببینید این اقداماتی که در تبریز فقط من تبریز می‌گم انجام شده اینها پیشرفت نیست؟ چرا بعضی‌ها نمی‌بینند؟

ایران قوی یک جلوه‌اش تولید موشک و فتاح است، یک جلوه‌اش همین تولیدی است که امروز ما می‌بینیم در جای جای آذربایجان به دست تولید کنندگان محترم، فعالان اقتصادی دارد انجام می‌گیره.

من به برخی عرض می‌کنم این‌که علی‌رغم تحریم‌ها امروز ما تجارت مون در چهل ساله گذشته رکورد زده، ۵۳میلیارد دلار تجارت ایران است، نمی‌خواستند دشمن اما به‌رغم خواست آنها انجام شده آنها تولید نمی‌خواستن اما مراکز تولیدی ما فعال است، آنها پیشرفت را برای کشور نمی‌خواهند.

ما در این فضا صدای شهید مدنی را ما در این فضا ندا و سخن و کلام و فریاد قاضی طباطبایی را ا که طنین‌افکن است می‌شنویم. ما به شهدای عزیز عرض می‌کنیم شهیدان شهیدان بزرگوار بدانید تا نفس در جان ماست در مسیر شما گام خواهیم برداشت.

(تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار

مرگ بر اسراییل) و آخرالدعوا الحمدلله رب العالمین و السلام علیکم و رحمة یا شاسین آذربایجان

(تلویزیون شبکه سهند تبریز (رژیم) ۱۸خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33e3d1b1-2068-4896-9601-edab4e441a09"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات