728 x 90

رئیسی جلاد در خانه دیپلمات تروریست بمب‌گذار علامت آشکار شراکت در جرم تروریسم و بمب‌گذاری + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین ۲۸مرداد ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین ۲۸مرداد ۱۴۰۲

رئیسی جلاد در خانه دیپلمات تروریست بمب‌گذار علامت آشکار شراکت در جرم تروریسم و بمب‌گذاری و وحشت رژیم از گردهمایی‌های مجاهدین و مقاومت ایران

 

تجلیل «دکتر رئیسی» دکترای اعدام و قتل‌عام از اسدالله اسدی دکترای تروریسم و بمب‌گذاری لکهٔ ننگی بر سیاست مماشات با فاشیسم دینی

 

سخنگوی مجاهدین

این هر دو باید به دیدار قاسم سلیمانی و اسدالله لاجوردی بشتابند

اصحاب مماشات در برابر گروگانگیری و تروریسم زانو می‌زنند 

و دعاوی آنها در مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق‌بشر ارزشی ندارد

 

سایت ریاست‌جمهوری رژیم در روز ۲۸ مرداد اعلام کرد:

دکتر رئیسی با «اسدالله اسدی» دیپلمات تازه آزاد شده ایرانی دیدار کرد رئیس‌جمهور با حضور در منزل آقای «اسدالله اسدی» با این دیپلمات تازه آزاد شده از زندانهای اروپا دیدار و از صبر و ایستادگی او در دوران اسارت تجلیل کرد.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، ضمن تبریک آزادی این دپیلمات ایرانی و موفقیت و سربلندی او و خانواده‌اش در این آزمون سخت، گفت: مدعیان حقوق‌بشر بار دیگر نشان دادند که به هیچ قانونی پایبندی ندارند و با نقض آشکار و بی‌سابقه مصونیت دیپلماتیک دیپلمات ایرانی قوانین، ضوابط و اصول بین‌المللی را زیر پا گذاشتند.

در این دیدار اسدی نیز گزارشی از روند اسارت و دوران حبس خود در زندانهای آلمان و بلژیک به رئیس‌جمهور ارائه کرد.

اسدالله اسدی دبیر سوم سفارت ایران در اتریش در تاریخ ۹تیر ۱۳۹۷ در آلمان به اسارت گرفته شد و پس از آن به بلژیک منتقل و در دادگاهی سیاسی به ۲۰سال زندان محکوم شد.

وی پنجم خرداد ماه پس از ۵سال اسارت با پیگیریهای دیپلماتیک دولت به‌ویژه رئیسی‌، آزاد و به ایران بازگشت.

سایت ریاست‌جمهوری (رژیم) ۲۸مرداد ۱۴۰۲

 

این برگ دیگری از بیلان رئیسی جلاد در دیپلماسی گروگانگیری و علامت شراکت و مسئولیت در تروریسم و بمب‌گذاری است. تجلیل از دیپلمات تروریست بمب‌گذار هم‌چنین نشانهٔ درماندگی و وحشت رژیم از مجاهدین و گردهماییهای مقاومت ایران است.

کما این‌که اخیراً معاون پارلمانی رئیسی، حمله به مجاهدین در آلبانی را در صدر دست‌آوردها و بیلان کار رئیسی ردیف کرد.

معاون دفتر بین‌الملل خامنه‌ای نیز به حملات سایبری رژیم به آلبانی اعتراف کرد و گفت: «با همین قدرت سایبری، آلبانی متقاعد به برخورد با مجاهدین شد».

 

پیش از این روزنامه فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای هم در روز ۲۲مرداد درباره حمله به مجاهدین در آلبانی نوشت: «درباره چرایی ایجاد محدودیت یکباره آلبانی علیه مجاهدین... احتمالاً یکی از دلایل اصلی در چنین تصمیمی، ضربه سختی بود که سال گذشته در طی دو عملیات سایبری زیرساخت‌های این کشور (آلبانی) را تحت‌تأثیر خود قرار داد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a00fc8f-716d-4a00-8b11-da5ba0d95015"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات