728 x 90

رؤسای نهادهای سازمان ملل متحد در فراخوان مشترکی خواستار آتش‌بس در غزه شدند

بمباران غزه
بمباران غزه

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، رؤسای نهادهای سازمان ملل متحد در فراخوان مشترکی خواستار آتش‌بس در غزه شدند.

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه ۱۵آبان نوشت: رؤسای همه آژانس‌های اصلی سازمان ملل متحد روز یکشنبه با صدور بیانیه مشترک نادری خشم خود را از تلفات غیرنظامیان در غزه ابراز کرده و خواستار «آتش‌بس فوری بشردوستانه» در غزه شدند.

سران سازمان ملل متحد گفتند: «تقریباً یک ماه است که مردم جهان در شوک و وحشت شاهد تعداد افزایش یابنده جانهای از دست رفته و متلاشی‌شده، وضعیت در اسراییل و مناطق اشغالی فلسطین هستند».

رؤسای ۱۸سازمان از جمله یونیسف، برنامه جهانی غذا و سازمان بهداشت جهانی تلفات هولناک دو طرف را از زمان حمله ۷ اکتبر را تشریح کردند...

در بیانیه سازمان ملل متحد آمده است: در غزه، کل جمعیت در محاصره و مورد حمله قرار گرفته‌اند، از دسترسی به وسایل ضروری برای بقا محروم هستند، در خانه‌ها، پناهگاهها، بیمارستانها و اماکن مذهبی خود بمباران می‌شوند. این غیرقابل قبول است... .

در بیانیه آمده است: ما به یک آتش‌بس فوری بشردوستانه نیاز داریم. ۳۰روز گذشته است. دیگر کافی است. این امر باید اکنون متوقف شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/713deffd-00d0-4826-9a85-96c90d05d31d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات