728 x 90

دیوارنویسی و فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران اسیر

دیوار نویسی و فعالیتهای کانونهای شورشی
دیوار نویسی و فعالیتهای کانونهای شورشی

فعالیت کانونهای شورشی به‌مناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران هم‌چنان ادامه دارد.

 

کرمانشاه - پیام تبریک به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین

اعضای کانون شورشی خروش کرمانشاه از پارک زرین این شهر با به هوا فرستادن بادکنک‌هایی به رنگهای پرچم شیر و خورشید نشان ایران که حامل تصاویر بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران(محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و علی‌اکبر بدیع زادگان) بود این روز فرخنده را گرامی داشته، پیام تبریکی به‌مناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس مجاهدین خلق با این مضمون فرستادند، «در سالگرد پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران بودیم که خبر اعدام رامین و زانیار و لقمان دلمان را بدرد آورد، اما هماره از مجاهدانش آموختیم که در سخت‌ترین و دردناکترین شرایط نیز خنده بر لب باشیم و کمر جلاد قرن، خامنه‌ای و مزدورانش را با شادی هایمان خردکنیم. پنجاه و سومین سالگرد تأسیس مجاهدین خلق ایران را به تمامی ایرانیان به‌ویژه به شیرزنان و کوه مردان مجاهد در قرارگاه بیقراران اشرف ۳تبریک می‌گوییم».

 

آتش زدن عکس خامنه‌ای، نصب تراکت و دیوارنویسی در تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی به‌مناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین،در اقدام جالبی تصویر منحوس خامنه‌ای جلاد را بر سطل زباله نصب و آن‌را به آتش کشیدند.

اعضای کانون شورشی ۷۲۴تهران، با نصب تراکتی حاوی جملات، « آتش جواب آتش، حمله در برابر حمله» از پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش ملی ایران، سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را گرامی داشتند.

اعضای کانون شورشی ۷۷۷تهران نیز با نصب تراکتهایی به‌مناسبت سالگرد تأسیس مجاهدین خلق ایران گفتند، « حمله در برابر حمله آتش جواب آتش، مشت در برابر مشت آتش جواب آتش.

اعضای کانون شورشی ۵۹۲تهران نیز با دیوارنویسی شعار حمله در برابر حمله – آتش جواب آتش این روز بزرگ را گرامی‌داشتند.

همچنین اعضای کانون شورشی ۹۱۰تهران نیز جملاتی از پیام شماره ۱۰مسعود رجوی را در منطقه تهرانپارس دیوارنویسی کردند. در فیلم ارسالی بر دیوار شعارهای حمله در برابر حمله، آتش جواب آتش و مشت در برابر مشت آتش جواب آتش دیده می‌شود.

 

دیوارنویسی در تهران، کرمان، کرج، شوشتر و مشهد

اعضای یکی از کانونهای شورشی کرمان نیز با در دست گرفتن تراکتی حاوی شعارهای مشت در برابر مشت آتش جواب آتش درود بر رجوی سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را گرامی داشتند

در تهران همچنین اعضای یکی از کانونهای شورشی، پلاکاردی بر روی یکی از پلهای تهران نصب کردند. بر این پلاکارد شعار مرگ بر خامنه‌ای نوشته شده بود.

دیوارنویسی در شهرک نظامیان تهران نیز یکی دیگر از فعالیتهای کانونهای شورشی تهران به‌مناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران بود. در فیلم ارسالی شعار مرگ بر خامنه‌ای بچشم می‌خورد.

اعضای کانونهای شورشی در نازی آباد تهران نیز اقدام به دیوارنویسی شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر اصل ولایت فقیه کردند.

در کرج نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای بر دیوار دبیرستان موسوم به خمینی این شهر کردند.

اعضای کانونهای شورشی شوشتر نیز با دیوارنویسی شعارهای مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را گرامی داشتند

در مشهد نیز اعضای کانونهای شورشی شعار مرگ بر خامنه‌ای را دیوارنویسی کردند.

 

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc89852e-eecb-4c60-85be-b526c1c4d947"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات