728 x 90

موفق الربیعی مشاور امنیتی مالکی در لندن زیرگرفته شد

موفق الربیعی
موفق الربیعی

به گزارش العربیه، موفق‌ الربیعی مشاور امنیتی مالکی در لندن زیرگرفته شد.

العربیه روز ۷مهر۹۸ گزارش کرد موفق الربیعی، مشاور امنیتی ِ مالکی سردژخیم پیشین عراق در لندن زیر گرفته شده و دچار شکستگیهای متعدد شده است. وی می‌گوید دستکم ۸شکستگی در سمت راست بدنش ایجاد شده است.

العربیه به‌ نقل از موفق ربیعی خاطرنشان کرده است، مقامات، هم‌چنان در مورد علت این حادثه و مجریان آن تحقیق میکنند و به‌زودی همه چیز روشن خواهد شد.

در صورتیکه ادعای موفق ربیعی درست باشد، به‌نظر می‌رسد رژیم با همان الگوی سعید امامی و دلیلی، به از دور خارج کردن مزدوران مستعمل و تاریخ در رفته مبادرت کرده است تا جنایتهایی که به دستور رژیم انجام دادهاند، مکتوم بماند.

موفق العربیعی جاسوس کهنهکار انگلیسی بود که در عراق مورد استفاده مشترک رژیم آخوندها و سرویسهای استعماری علیه مجاهدین قرار گرفت. عراقیهای ملیگرا از موفق ربیعی می‌خواستند پاسپورت انگلیسی خود را نشان بدهد اما او که به عضویت شورای حکومتی عراق گماشته شده بود آن‌را انکار می‌کرد.

جاسوس مزبور در مقام مشاور امنیتی نخستوزیر ادعا می‌کرد که در قرارگاه اشرف فقط ۲۰نفر رهبرانی هستند که مغزشویی می‌کنند و باید آنها را کشت تا بقیه مجاهدین تسلیم شوند. اما مجاهدین ِ محاصرهشده در اشرف با قبول همه‌ٔ خطرات، جاسوس دوجانبه ارتجاع و استعمار را بر جای خود نشاندند و با افشاگریهای پیاپی او را به برگ سوختهای در عراق تبدیل و به زبالهدان تاریخ انداختند.

در روز ۸فروردین ۸۸ علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم با مزدوران عبدالعزیز حکیم، هادی عامری و موفق‌الربیعی مشاور امنیتی مالکی در تهران دیدار کرد و سیاست سرکوب و انهدام مجاهدین را از جانب ولیفقیه ارتجاع و عوامل عراقی رژیم ابلاغ کرد.

 

چهار روز بعد در ۱۲فروردین ۱۳۸۸موفق ربیعی، در مصاحبه‌اش با الفرات گفت: «خط ما این است که به تدریج، زندگی و حضور مجاهدین را در اشرف برای آنها غیرقابل تحمل کنیم. چون اینها برای امنیت ملی ایران خطر هستند.خط ما این است که به تدریج نیروهای امنیتی عراق وارد این قرارگاه بشوند، نقطه کنترلی برپا کنند، گشت دایر کنند، بازرسی کنند و دست به حمله بزنند...

با گامهایی تدریجی می‌باشد یعنی به تدریج حضور آنها در عراق را تحمل ناپذیر بکنیم اینجا برای امنیت ـ رژیم ـ ایران خطرناک هستند. اما به تدریج نیروهای امنیتی عراق وارد قرارگاه می‌شوند و نقطه کنترلی برپا می‌دارند و گشت دایر می‌کنند و بازرسی می‌کنند و دست به حمله می‌زنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ca517e5-d9f2-46f2-8f5a-e468375ca9bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات