728 x 90

دیدبان حقوق‌بشر سوریه: سپاه پاسداران تجهیزات نظامی را به المیادین می‌آورد

المیادین سوریه
المیادین سوریه

دیدبان حقوق‌بشر سوریه، روز ۱۳خرداد در گزارشی از دیرالزور، سوریه نوشت: در ادامه نفوذ نظامی رژیم ایران در سوریه، واحدهای عملیات ویژه سپاه پاسداران تجهیزات نظامی را به المیادین منتقل کرده است.

دیدبان حقوق‌بشر سوریه افزود: نیروهای کمکی نظامی با همراهی یگانهای عملیات ویژه (۲۱۷) دفتر امنیتی در سپاه پاسداران به سمت گذرگاه البرید در المیادین «پایتخت شبه‌نظامیان رژیم ایران در شرق سوریه» که نیروهای کمکی متشکل از کامیون‌ها هستند. با حمل جعبه‌هایی با محتویات نامعلوم، از طریق گذرگاه رژیم به ساحل دوم رود فرات منتقل شد. هم‌چنین ۶دستگاه کامیون به محدوده گذرگاه‌های قاچاق منتقل شدند.
برخلاف وعده‌های اسد به کشورهای عربی مبنی بر خروج شبه‌نظامیان رژیم ایران از سوریه، این موضوع در سایه افزایش نفوذ ایران است.
شبه‌نظامیان رژیم ایران یک کاروان نظامی را از شهر آلبوکمال در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق به شهر المیادین «پایتخت شبه‌نظامیان رژیم در شرق سوریه» آوردند.
این کاروان متشکل از هشت اتوبوس و تانک همراه با ۸خودروی «پیکآپ» مجهز به مسلسل سنگین، قبل از حرکت کاروان به سمت شهر دیرالزور است. این کاروان هم‌چنین دارای بیش از ۳۰۰عضو می‌باشد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41d2d28f-b2e6-4531-b7ed-54de9f4b494d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات