728 x 90

دیدبان حقوق‌بشر سوریه: انفجار مهیب در مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران

حمله هوایی به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه
حمله هوایی به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه جمعه ۱ تیر، در گزارشی از «انفجاری شدید» در منطقه «السکریه» در حومه شهر آلبوکمال در مرز عراق که تحت نفوذ شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران است خبر داد.

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه در این گزارش نوشت در جریان این حمله ۱۵تن از جمله یک سرهنگ سپاه کشته شدند.

بر اساس این گزارش، این افسر سپاه همراه با دو محافظش، ۹عراقی که برای سپاه پاسداران کار می‌کردند و دو شهروند سوریه در جریان حمله هوایی «ناشناس» کشته شدند.

در همین رابطه روزنامه حکومتی ایرنا نیز در تأیید این خبر به‌نقل از رسانه‌های محلی گزارش داد که «جنگنده‌های آمریکایی، مواضع نیروهای» مورد حمایت جمهوری اسلامی را در این منطقه هدف قرار داده‌اند.

 

اورشلیم پست در همین روز در خبر فوری از گزارش رسانه‌های رژیم اسد نوشت: پهپادی کامیونی را در حمله هوایی در منطقه آلبوکمال در شرق سوریه هدف قرار داد.

رسانه‌های محلی سوریه جمعه شب گزارش دادند پهپادی چندین هدف را در منطقه آلبوکمال در شرق سوریه در نزدیکی مرز با عراق مورد حمله قرار داد.

بر اساس گزارشهای بعدی منابع وابسته به رژیم بشار اسد گفتند این حمله یک کامیون را در منطقه شهر آلبوکمال و یک پایگاه نظامی هدف قرار داد که منجر به انفجاری بزرگ شد...
بر اساس گزارشها در سوریه، این حمله توسط نیروهای آمریکایی انجام شده است.

 

توئیتر لوکاسیوس لبنان نوشت:
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد که یک پهپاد به یک سایت نظامی حمله کرده و انفجاری مهیب ایجاد کرده است. مشخص نیست این حمله اسراییلی بود یا آمریکایی».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbd627ed-f14e-4fb8-97d3-24c611ed21b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات