728 x 90

دیدار خامنه‌ای و رئیسی در بحبوبه گرانیهای سرسام‌آور با بشار اسد

دیدار خلیفه ارتجاع و رئیسی در بحبوبه گرانیهای سرسام آور با بشار اسد دیکتاتور خونریز سوریه
دیدار خلیفه ارتجاع و رئیسی در بحبوبه گرانیهای سرسام آور با بشار اسد دیکتاتور خونریز سوریه

خلیفه ارتجاع و رئیسی جلاد در بحبوبه گرانی‌های سرسام‌آور با بشار اسد دیکتاتور خون‌ریز سوریه که رژیم آخوندی برای بقای او چندده میلیارد دلار هزینه کرده و می‌کند، دیدار کردند. خامنه‌ای در این دیدار گفت: اعتبار بشار امروز بیشتر از گذشته است و او در جنگ بین‌المللی پیروز شد.

خامنه‌ای ضمن سوزوگداز از هلاکت سردژخیم قاسم سلیمانی، از این فرصت برای حمایت از رئیسی جلاد نیز استفاده کرد و گفت بشار اسد و رئیسی بانشاط هستند.

 

تلویزیون حکومتی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ «آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در دیدار آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و هیأت همراه، مقاومت و ایستادگی ملت و نظام سوریه و پیروزی در یک جنگ بین‌المللی را زمینه‌ساز افزایش اعتبار و سرافرازی سوریه دانستند و تأکید کردند: با توجه به روحیه و نشاط و اراده بالا در شخص رئیس‌جمهور و دولت ایران برای گسترش همکاریها با سوریه، باید تلاش کرد روابط دو کشور بیش از گذشته ارتقاء یابد.

رهبر انقلاب با اشاره به موفقیت‌های بزرگ سوریه در میادین سیاسی و نظامی گفتند: سوریه امروز، سوریه قبل از جنگ نیست، اگر چه آن زمان خرابی‌ها نبود اما احترام و اعتبار سوریه اکنون بسیار بیشتر از گذشته است! و همه به این کشور به‌عنوان یک قدرت نگاه می‌کنند.

رهبر انقلاب هم‌چنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، گفتند: آن شهید بزرگوار تعصّب خاصی به سوریه داشت و به‌معنی واقعی کلمه فداکاری می‌کرد و رفتار او در سوریه با رفتارش در دفاع مقدس هشت ساله ایران تفاوتی نداشت.

ایشان افزودند: شهید سلیمانی و دیگر برجستگان سپاه از جمله شهید همدانی، واقعاً با جان و دل تلاش می‌کردند و به موضوع سوریه هم‌چون یک وظیفه و واجب مقدس می‌نگریستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: این پیوند و ارتباط برای هر دو کشور حیاتی است و نباید بگذاریم ضعیف شود بلکه باید آن را هر چه ممکن است تقویت کنیم.

رهبر انقلاب، روحیه و نشاط رئیس‌جمهور سوریه را زمینه‌ساز انجام کارهای بزرگ برشمردند و گفتند: شخص رئیس‌جمهور و دولت جمهوری اسلامی ایران نیز واقعاً با نشاط و دارای روحیه و اراده بالایی هستند و به موضوع سوریه اهتمام و انگیزه جدی دارند که باید از این فرصت برای ارتقاء بیش از پیش روابط دو کشور استفاده کرد» (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۸ اردیبهشت).

محمود صادقی: درباره هزینه‌های هنگفتی که صرف حفظ رژیم بشار اسد کردید به ملت گزارش بدهید

آیا وقت آن نرسیده گزارشی از هزینه‌های هنگفت مادی و انسانی که با وجود کمبودهای داخلی صرف حفظ رژیم بشار اسد کردید به مردم بدهید؟ (تلگرام ایران خبر ۱۹ اردیبهشت)

-توئیت محمود صادقی

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe9e315d-d26c-432b-b8e5-062da1635232"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات