728 x 90

دونالد ترامپ: رژیم ایران مسئول هک کردن کارزار انتخاباتی من است

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا در جمع خبرنگاران درباره هک کارزار انتخاباتی او گفت: رژیم ایران مسئول هک کردن کارزار انتخاباتی وی است.
فاکس نیوز روز ۲۴مرداد نوشت: ترامپ در پاسخ به سؤالی در رابطه با هک شدن کارزار انتخاباتی خود گفت: این مسأله تحت بررسی است و به‌طور حرفه‌یی مورد بررسی قرار می‌گیرد. به نظر می‌آید که این کار ایران است. ایران این کار را انجام می‌دهد چرا که دوست من نیست و سیگنال‌های بدی از این کشور به من رسیده است.
دونالد ترامپ در ادامه گفت: دلیل این‌که رژیم ایران این کار را انجام می‌دهد این است که من در برابر این رژیم قوی ایستادگی کردم. من در حال حفاظت از مردم خاورمیانه بودم. شاید این دلیل آن باشد و رژیم ایران از این کار راضی نبود و بنا بر این به نظر می‌رسد این کار ایران باشد.

ستاد انتخاباتی ترامپ چندی پیش از هک شدن برخی از ارتباطات داخلی خود خبر داده بود.استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در ارتباط با دخالت‌های سایبری رژیم آخوندی، با انتشار بیانیه‌یی اعلام کرد «هک این اسناد به شکل غیرقانونی و از طرف نیروی خارجی متخاصم با آمریکا بوده که قصد مداخله در انتخابات ۲۰۲۴ و ایجاد هرج و مرج در روند دموکراسی آمریکا را دارد انجام شده است».
وی درباره این اقدام رژیم ایران اضافه کرد: «حکومت ایران می‌داند که پرزیدنت ترامپ همانند چهار سال نخست حضور خود در کاخ سفید، حکومت ترور آنها را متوقف خواهد کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30b48329-9a25-41ef-a402-5732b2c2bd22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات