728 x 90

دونالد ترامپ: بحران ویروس کرونا از پرل هاربر و ۱۱سپتامبر هم بدتر است

دونالد ترامپ  رئیس جمهور آمریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفته است بحران ویروس کرونا از پرل هاربر و ۱۱سپتامبر هم بدتر است.

این خبرگزاری نوشت: رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز چهارشنبه ۱۷اردیبهشت اظهار داشت تأثیر ضربه پاندمی ویروس کرونا به ایالات متحده سخت‌تر از پرل هاربر در جنگ جهانی دوم یا حملات تروریستی ۱۱سپتامبر بوده است.

او به خبرنگاران در کاخ‌سفید گفت: "‌‌این بدتر از پرل هاربر است. این بدتر از مرکز تجارت جهانی است. و این هرگز نباید اتفاق می‌افتاد"‌‌.

حمله غافلگیرکننده ژاپن در سال ۱۹۴۱ به پایگاه دریایی پرل هاربر در هاوایی ایالات متحده را به جنگ جهانی دوم کشاند.

در حملات تروریستی یازده سپتامبر ۲۰۰۱، حدود ۳۰۰۰نفر کشته شدند، بیشتر در مرکز تجارت جهانی در نیویورک و باعث وقوع دو دهه جنگ ایالات متحده و عملیات ضدتروریسم در عراق، افغانستان و سایر کشورها شد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: در یک موضوع مرتبط و در میان گزارشهای مربوط به ادامه کمبود تجهیزات محافظ، شورای بین‌المللی پرستاران (ICN) روز چهارشنبه گفت که حداقل ۹۰،۰۰۰ کارگر مراقبتهای بهداشتی در سرتاسر جهان به بیماری کووید۱۹ آلوده شده‌اند و احتمالاً تا دو برابر آن می‌باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0276ab16-8715-4d0c-92b3-0f0c9fa282b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات