728 x 90

دستگیری جمعی از تظاهرکنندگان و امدادگران مردمی در اهواز

تظاهرات مردم عین۲ اهواز - ۲۳فروردین۹۸
تظاهرات مردم عین۲ اهواز - ۲۳فروردین۹۸

طی دیروز و امروز مأموران سرکوبگر اطلاعات آخوندی دست به دستگیریهای گسترده شرکت‌کنندگان در تظاهرات روزهای اخیر و امداد رسانهای مردمی در اهواز زده‌اند. جمعی از این بازداشت‌ شدگان جزء کسانی هستند که در ایجاد سیل بند و کمک به هموطنان سیل‌زده فعالیت داشتند.

مأموران سرکوبگر رژیم در ملاشیه به محل تجمع و استقرار گروهی از کمک رسانهای مستقل مردمی حمله کرده و آنها را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند.

روز چهارشنبه گذشته اخباری مربوط به دستگیری دست‌کم ۴تن از امدادگران مردمی در اهواز منتشر شده بود. در روز شنبه چند تن دیگر از شهروندان اهوازی به‌دلیل شرکت در تظاهرات کوی علوی دستگیر شدند. روز شنبه سرکرده سانسور اینترنتی رژیم در اهواز خبر از دستگیری ۲۴تن از شهروندانی داد که از طریق اینترنت اخبار سیل و ابعاد ویرانیها و خیانتهای رژیم در جریان این سیل را به اطلاع هموطنانشان می‌رسانند.

طی ۲روز اخیر شهر اهواز از جمله در مناطق شلنگ آباد، کوی علوی، عین دو و ملاشیه شاهد اعتراضات مردم به جان آمدهٔ خوزستان بوده‌ است. مردم فریاد خود را علیه خیانت رژیم و سپاه پاسدارانش طنین‌انداز کردند که با وجود داشتن انبوهی از امکانات در خوزستان هیچ اقدامی برای نجات هموطنانمان و جلوگیری از ویرانیهای سیل نکرده است. در ملاشیه حضور پاسدار نقدی با اعتراض شدید هموطنان عرب که تمامی هستی خود را در جریان این سیل از دست داده‌اند روبه‌رو شد و مردم خشمگین او را به محاصره درآوردند.

رژیم آخوندی در وحشت از قیام مردم خوزستان نیروهای سپاه، بسیج و مزدوران سرکوبگر انتظامی را در شهرهای خوزستان به خیابان‌ها آورده است و از مزدوران برون‌مرزی خود در عراق نیز کمک گرفته تا با ایجاد رعب به مقابله با قیام مردم به جان آمده این خوزستان بپردازد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea082ec0-a5c9-4bfa-ba4b-a2d160676ed9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات